پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اعتراض کی‌روش به تغییر برنامه لیگ تاکید کرد، فوتبال ما به بی‌نظمی‌ها عادت کرده است.

محمد پنجعلی در خصوص لغو اردوی تیم ملی فوتبال در لیسبون به علت مشکلات مالی گفت: نمی‌دانم باید چه بگویم. برگزاری مسابقات و اردوهای تدارکاتی در فوتبال امروز جزو واجبات است اما متاسفانه در کشور ما به این مسائل توجهی نمی‌شود. تیمی که می‌خواهد در جام جهانی بازی کند نباید به خاطر مسائل مالی اردوی آماده سازی‌اش لغو شود.

وی ادامه داد: این همه هزینه می‌شود، کمی هم برای فوتبال خرج کنند. مردم فوتبال را دوست دارند و اگر فوتبال ما در سطح دنیا مطرح شود باعث افتخار همه خواهد شد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال در ادامه انتقاداتش نسبت به فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ایران بهترین فدراسیون فوتبال آسیا است، پس حتما آقایان می‌توانند با معجزه این مشکل را حل کنند! متاسفانه ما فقط حرف می‌زنیم و برای تیم ملی اصلا ارزش قائل نیستیم. نباید به همین راحتی اردوی تیم ملی لغو شود. این مسائل باعث سرخوردگی قشر جوان می‌شود.

پنجعلی در واکنش به انتقاد کارلوس کی‌روش از تغییر ناگهانی تاریخ شروع لیگ تاکید کرد: فوتبال ما به بی‌نظمی‌ها عادت کرده است. در فوتبال ما کلی تغییر بدون برنامه وجود دارد و هیچ وقت هم اتفاق خاصی رخ نمی‌هد. متاسفانه بردها و موفقیت‌های مقطعی تیم ملی باعث می‌شود تا ما فکر کنیم کارمان درست است اما اینطور نیست.

وی در مورد پیشنهاد کی‌روش مبنی بر اینکه پس از پایان لیگ (22 فروردین) بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند و باشگاه‌ها بدون بازیکنان ملی‌پوش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی شرکت کنند، گفت: بالاخره این طرز فکر کی‌روش است اما من فکر می‌کنم آن زمان کمی برای جمع کردن بازیکنان تیم ملی زود باشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم، تصریح کرد: بعد از کسب 3 امتیاز شیرین بازی با تراکتورسازی منتظر دیدار با ذوب‌آهن هستیم، من فکر می‌کنم پرسپولیس توانایی این را داشته باشد که در زمین حریف هر 3 امتیاز را بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)