خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال ایران در مورد شکست تیم‌ملی از ازبکستان گفت: فوتبال ما نمی‌‌تواند نتیجه بگیرد چرا که شایسته سالاری وجود ندارد و همه چیز برحسب رفیق بازی و باند بازی است.

محمد پنجعلی در مورد شکست یک برصفر تیم ملی ایران برابر ازبکستان گفت: باید به صورت کلی در این ارتباط صحبت کرد. فوتبال ما نمی تواند نتیجه بگیرد چرا که شایسته سالاری وجود ندارد و همه چیز برحسب رفیق بازی و باند بازی است. در انتخابات هیئت رئیسه استان فارس خیلی از مسائل روشن شد. این انتخابات لکه ننگی برای فوتبال و ورزش ما بود.

وی افزود: یکی از بهترین مربیان دنیا به ایران آمده واقعا چه تغییری در فوتبال ما ایجاد شده است شاید از نظر فنی ضعیف‌تر هم شده باشیم. مشکل از ساختار و سیستم اداره ورزش است و تا وقتی که فوتبال ما دولتی است همین مشکلات وجود دارد. تا وقتی در فوتبال درآمدزایی وجود ندارد و بخش خصوصی کنار مانده و حرفه ای نشدیم شرایط بهتر نخواهد شد.

کاپیتان سابق تیم‌ملی و پرسپولیس خاطر نشان کرد: کار از ریشه خراب است. تیم فوتسال و تیم‌ملی جوانان ما از مسابقات حذف شدند. تیم ملی نوجوانان در ایران چهارم شد و فقط مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرد. به نظر من نباید به دنبال مقصر و شخص خاصی بود. باشگاه های ما نیز وضعیتشان همانند تیم ملی است.  مربیان خارجی و بزرگی بار ها به فوتبال ما آمده اند اما واقعا چرا نمی توانیم نتیجه بگیریم. چرا فوتبال ما که یک روز 17 گل به مالدیو می زد اکنون به روزی افتاده که با یک گل و به سختی می تواند این تیم را شکست دهد؟

پنجعلی در مورد نبودن کی‌روش در بازی با ازبکستان روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت: شرایط به کلی دچار مشکل است و این شرایط تاثیر چندانی ندارد من مربیان و دستیاران کی‌روش را اصلا نمی شناسم. چهل سالی که در فوتبال ایران حضور داشتم اصلا آقای نمازی را ندیده ام.

وی در مورد اینکه شرایط را برای صعود ایران در سه دیدار باقی مانده چطور ارزیابی می کند خاطر نشان کرد: کار بسیار سخت است. اگر ازبکستان را می بردیم کارمان راحت می شد. ما در تاشکند هر چند نتیجه را بردیم اما در حقیقت به ازبکستان باختیم و داور به داد ما رسید. در بازی با کره هم بار ها تیر دروازه ما لرزید.

پنجعلی تأکید کرد: حذف تیم ملی فوتسال، جوانان و … همه زنگ خطرهایی است که برای ما به صدا در آمده که متاسفانه هیچکس هم توجهی نمی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)