پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربی، مدیر و بازیکن فوتبال ایران حرفه‌ای نیستند و فوتبال ما مشکلات فراوانی دارد.

 محمد پنجعلی پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: مثل همه جای دنیا  اگر بخش خصوصی پرسپولیس را بگیرد شرایط درست می‌شود نه فقط پرسپولیس بلکه کل فوتبال ما درست می‌شود و دیگر این مسایل مطرح نمی‌شود و به معنای واقعی شایسته‌سالاری می شود.چه در بخش فنی و چه در بخش مالی، در حال حاضر هر دو تیم استقلال و پرسپولیس شبه دولتی هستند.

وی در مورد اینکه چرا استقلال و سپاهان این مشکلات را ندارند، گفت: مشکلی که من می‌بینم به کل فوتبال ما مربوط می شود. تیم نوجوانان ما چند گل می‌خورد جشن می‌گیریم و تیم جوانان ما اوت می‌شود. تیم امید ما در مقدماتی المپیک به عراق می‌بازد، عراقی که روزی 100 کُشته می‌دهد! مابا شانس به جام جهانی  رفتیم،کره را روی اتفاق بردیم و به لبنان باخیتم این‌ها مشکلات ماست. هر تیم باشگاهی که به آسیا برود حذف می‌شود و برمی‌گردد. این مسایل نشات گرفته از مشکلات فوتبال ماست پیشکسوت، مربی، مدیر و بازیکن حرفه‌ای فکر نمی‌کنند یک ورزشگاه مثل آزادی هنوز نساخته‌ایم.

وی در مورد مصاحبه سوشا مکانی که گفته از پرسپولیس می‌روم، گفت: این نظر سرمربی و کادر فنی است که چه بازیکنی بازی کند. مگر می‌شود بازیکن بگوید ناراحت می شوم او باید ناراحت شود و به غیرتش بربخورد، اما با کار بیشتر به ترکیب برگردد و به غیرتش برخورد. مسلما هیچ مربی دشمن خودش نیست و بهترین بازیکنان را به میدان می فرستد.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه شوک خوبی به تیم داده شد، گفت: اگر برده بودیم شوک خوبی بود. هیچ چیز فوتبال ما حرفه‌ای نیست من هم حرفه‌ای نیستم. همه پاسخ‌هایی که دادم حواب سوال شماست. خبرنگاران مان هم حرفه‌ای نیستند. سپاهان سه مساوی گرفته، سرمربی‌اش عوض شده است ولی این همه مصاحبه در موردش نشده است. قبول دارم که پرسپولیس محبوب‌ترین تیم کشور است. تا گفتم همه چیز حرفه‌ای نیست. حرفی نزدید اما وقتی گفتم  شما خبرنگاران حرفه‌ای نیستید ناراحت شدید. در فوتبال حرفه‌ای دنیا هر باشگاهی برای خودش شبکه دارد یک تلویزیون برای همه است. کدام فوتبال حرفه‌ای ؟!

وی در مورد شعار تماشاگران علیه پرسپولیس گفت: بارسا در دو بازی مقابل بایرن مونیخ 7 گل خورد و در نیوکمپ همه استادیوم برایش دست زدند بارسایی که همه جام‌ها را می‌گرفت 7 گل خورد. تفکر حرفه‌ای نیست.

پنجعلی در مورد حضور خوردبین به جای او گفت: نمی‌دانم اینجا خانه من است، کجا برویم. 35 سال است که در پرسپولیس هستم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)