پرسپولیس نیوز :مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تمرینات پرفشاری را در این چند روز پشت سر گذاشتند و احتیاج به آرامش دارند.

محمد پنجعلی درباره پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی اظهار داشت: برد بسیار عالی بود و همه بایدشیرینی بخوریم. این برد واقعا حماسه بود و بچه ها به خوبی از کار سختی که بر عهده شان بودند برآمدند. شرایط حساسی داشتیم و بازیکنان از جان مایه گذاشتند.

وی درباره احتمال تبانی ازبکستان و قطر عنوان کرد: ما نباید کاری به آن بازی داشته باشیم و مردم را بدبین کنیم. سرنوشت مان دست خودمان بود و خداراشکر توانستیم صعود کنیم البته نباید در باد این پیروزی بخوابیم که اگر اینطور شود مصیبت های قبلی سرمان می آید. این برد نباید ما را فریب بدهد و باعث نشود مسئولان از این موفقیت سوءاستفاده کنند. کره جنوبی را بازیکنان بردند و امکانات وبرنامه ریزی ها هیچ نقشی نداشت.

مدیر پرسپولیس همچنین گفت: این پیروزی نوش جان تمام ایرانی ها. بازیکنان ایران لیاقت داشتند و با دست خالی صعود کردند.

او درباره شرایط پرسپولیس تاکید کرد: اردوی شمال کشور را در پیش داریم. تیم در این اردو به آرامش خواهد رسید و از لحاظ روحی برای ما بسیار مهم است. بازیکنان تمرینات پرفشاری را در این چند روز پشت سر گذاشتند و احتیاج به آرامش دارند.

پنجعلی در پایان افزود: امسال پایان ناکامی های پرسپولیس خواهد بود. ما قولی برای قهرمانی نمی دهیم اما بعد از این که در دو سال گذشته ناکام بوده این می خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)