پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید برای مهدوی‌کیا بازی خداحافظی مفصلی برگزار شود.

محمد پنجعلی در مورد تصمیم مهدوی‌کیا مبنی بر خداحافظی از دنیای  فوتبال اظهار داشت: او تصمیم خوبی گرفت و حالا که قرار است از دنیای فوتبال خداحافظی کند باید در یک بازی بزرگ، باشکوه و رسمی این کار انجام شود. مهدوی‌کیا خدمات زیادی به فوتبال ملی و پرسپولیس انجام داده و این مسئولیت پیشکسوتان است که برای این بازیکن بازی خداحافظی برگزار کنند.

وی ادامه داد: بهتر بود کادر فنی پرسپولیس صبر می‌کرد تا فصل تمام شود و بعد مهدوی‌کیا از فوتبال خداحافظی کند. با این حال مهدوی‌کیا لیاقت این را دارد که در یک بازی خوب از فوتبال خداحافظی کند. این بازیکن هیچ وقت در هیچ تیمی حاشیه نداشته است. حضور چنین بازیکنانی می‌تواند وزن هر تیمی را بالا ببرد و خصوصیات اخلاقی‌شان بازیکنان دیگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پنجعلی در مورد تمایل گل‌محمدی مبنی بر استفاده از مهدوی‌کیا به عنوان مربی گفت: مهدوی‌کیا می‌تواند در امر مربیگری به پرسپولیس کمک کند، اما باید طوری با این بازیکن برخورد شود که در شأن وی باشد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا برای بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بازی‌ خداحافظی باشکوهی برگزار نمی‌شود، عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال ما شعار پهلوان زنده را عشق است، کاملا صدق می‌کند، که اصلا برازنده فرهنگ ما نیست. بحث معرفت و مردانگی فقط در کتاب‌ها وجود دارد. در این مورد مسئولیت رسانه‌ها بسیار سنگین است و تاثیرش روی نسل آینده مشخص می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)