پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توانایی پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر کمتر از سال‌های گذشته است، چرا که این تیم از حضور در نقل و انتقالات محروم بود.

محمد پنجعلی با اشاره به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در هفته‌های ابتدایی لیگ، کسب امتیازات نقش مهمی را ایفا می‌کند چون تیم‌ها هنوز در شرایط بازی قرار نگرفته‌اند و سنگینی فشار تمرینات پیش‌فصل را هنوز می‌توان در ساق پای آنها دید، به همین دلیل فکر می‌کنم پرسپولیس توانست به هدف خود در بازی با پدیده برسد.

بازیکن اسبق سرخپوشان پایتخت درباره عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ و پیروزی یک بر صفر آنها در هفته نخست لیگ برتر، گفت: اول از همه باید دید کادر فنی پرسپولیس چقدر می‌توانست روی تاکتیک مد نظرش مانور بدهد. من فکر می‌کنم دست برانکو تا حدودی خالی بود، چون این تیم از حضور در نقل و انتقالات محروم شده و نتوانسته بازیکنان دلخواهش را جذب کند، بنابراین باید گفت پرسپولیس خیلی اقتصادی و به صرفه بازی‌اش را برد.

مدیر تیم‌های پایه فوتبال پرسپولیس افزود: وقتی از نزدیک با مشکلات جاری این باشگاه برخورد کنید، متوجه می‌شوید چه کار سختی در پیش است. محرومیت پرسپولیس تنها در رده بزرگسالان نیست. ما در رده‌های پایه نیز با این قبیل مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم، اما من عشق به پیراهن پرسپولیس را در بین تمام بازیکنان در رده‌های مختلف سنی می‌بینم و باید بگویم می‌توان به پرسپولیس امیدوار بود.

پنجعلی در پایان شانس قهرمانی پرسپولیس را در رقابت‌های لیگ برتر بالا دانست و خاطرنشان کرد: با تمام این تفاسیر، فکر می‌کنم برند پرسپولیس باز هم جزو مدعیان قهرمانی باشد، چون کادر فنی حرفه‌ای و بازیکنان خوبی را با توجه به تمام کاستی‌ها در اختیار دارد. پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر هت‌تریک کند. مهم این است که هواداران هم شرایط این تیم را درک کنند و انتظاراتشان را با توجه به این مشکلات تطبیق دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)