مرجع خبری پرسپولیس  : در مسابقه تيم فوتبال منتخب جام جهاني 1998 و منتخب بازيكنان دهه 60 فوتبال ايران محمد پنجعلي كه در تركيب تيم منتخب دهه 60 حضور داشت معتقد است كه بايد اين بازي را با برد پشت سر مي‌گذاشتند.

در اين ديدار پنجعلي با حميد استيلي روبه‌رو شد. آنها تا همين چند هفته پيش اختلاف شديدي با هم داشتند و خيلي‌ها پنجعلي را دشمن شماره يك استيلي در باشگاه مي‌دانستند. پنجعلي اما در اين مورد مي‌گويد:

من استيلي را از صميم قلب دوست دارم و رابطه ما دلي است. ما هيچ خصومتي با يكديگر نداريم در ضمن حميد استيلي هم هميشه احترام بزرگتر و كوچكتر را نگه مي‌دارد. هيچ مشكلي بين من و استيلي وجود ندارد و ما هميشه رابطه خوبي با هم داريم.

پنجعلي  در مورد بازي مي‌گويد: شايد بازيكنان 98 كه تيم جام جهاني بودند روي كاغذ از تيم ما قوي‌تر باشند ولي باور كنيد در بازي ديروز خيلي گل خراب كرديم و اين را مي‌توانيد از علي دايي بپرسيد. بازي طوري بود كه هادي طباطبايي ستاره تيم 98 لقب گرفت و ما بايد با اختلاف گل زياد آنها را شكست مي‌داديم.

پنجعلي در ادامه حرف‌هايش درباره پرسپولیس مي‌گويد: پرسپوليس حاشيه‌هاي زيادي داشت و نظر من اين بود كه بايد تغييراتي صورت بگيرد. من نظر شخصي‌ام را گفتم و نمي‌توانستم پرسپوليس را فداي رفاقت با استيلي كنم.

 

او در پاسخ به اين سوال كه آيا همچنان هم معتقديد استيلي بايد برود تأكيد مي‌كند: پرسپوليس با حاشيه‌ها و مشكلات زيادي روبه‌رو است و وضعيت  اين تيم فعلا روي يك نوار ثابت قرار نگرفته است. من معتقدم كه اگر پرسپوليس چند برد پياپي بياورد از اين شرايط خارج خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)