خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس فوتبال در خصوص اتفاقات اخیر در فوتبال کشورمان گفت: یکی از اتفاقات خوب صعود نوجوانان کشورمان به جام جهانی و آشتی برخی از فوتبال دوستان با یکدیگر بود.

محمد پنجعلی افزود:  در فوتبال  نکات زیبا هم پیدا می شود اتفاقی که برای مادر امیر قلعه نوعی و زرینچه افتاد نشان داد دنیا ارزش کدورت با هم دیگر ندارد فوتبال ورزشی باید باشد که دل ما را به  هم نزدیک کند.
 وی در خصوص حضور رویانیان در تمرین پرسپولیس و احتمال بازگشت علی کریمی گفت: این موضوع در این چند روز شاید یکی از بهترین خبرها برای هواداران سرخپوش باشد شاید رفتن رویانیان باعث شود روحیه علی کریمی برای بازی با کره جنوبی بهتر شود و هر وقت ما علی کریمی با انگیزه را داشتیم هم در تیم ملی و هم پرسپولیس بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.
پنجعلی در مورد رفتن ژوزه به کشورش اظهار داشت:  در این شرایط بحرانی نباید ژوزه به پرتغال می رفت اگر در تیم ماندنی هست باید می ماند و ضعف تاکتیکی تیم را برطرف می کرد رفتن برخی از بازیکنان پرسپولیس  به تیم ملی دلیل  نمی شود سرمربی تصمیم بگیرد برای استراحت به کشورش برود.
وی در خصوص وضعیت پرسپولیس  بعد از تعطیلات اظهار داشت:  بعد از تعطیلات پرسپولیس  بازی های حساسی پیش خواهد داشت و دیگر جای اشتباه ندارد و باید امتیازات لازم را کسب کند تا کمی از این شرایط بیرون بیاید البته تمام بحث ها  اخیر تیم ملی کشورمان خواهد بود که امیدوارم تیم ملی ایران  نتیجه لازم را بگیرد تا کمی هواداران با فوتبال آشتی  دوباره ای داشته باشند و استادیوم ها کشورمان برای بازی های لیگ برتر پر از هوادار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)