خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: نفرات تیم ملی در مقابل کره جنوبی محکم و با غیرت بودند تا پیروزی را به ارمغان بیاورد.

محمد پنجعلی  کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایرانافزود: اگر توانستیم 3 امتیاز مهم و حساس را در بازی کره جنوبی بگیریم باید همین گونه راه را ادامه دهیم در باد این پیروزی  نخوابیم در بازی های بعدی در مقابل تیم های حاضر در جدول بهتر از بازی کره جنوبی بازی کنیم تا کماکان با کسب امتیازات به جام جهانی صعود کنیم.

وی ادامه داد:  در بازی کره جنوبی  نفرات تیم ملی توانستند با غیرت و همت نتیجه را بدست بیاورند و سه امتیاز را از آن خود کنند ولی در طول 90  دقيقه کره اي ها بهتر از ما بازی کردند و صاحب توپ و میدان بودند.

 پنجعلی خاطر نشان کرد:  ملی پوشان رگ غیرت شان در بازی  کره جنوبی  باد کرد و پس از اخراج مسعود شجاعی بهتر از دقایق گذشته بازی کردند و غیرت بالای یک گل زدند و از این گل زده حفاظت کردندتا با 7 امتیاز در کنار کره جنوبی  در صدر گروه خودمان بایستیم.

وی ادامه داد:  تیم کره جنوبی  تاکتیک خیلی خوبی را مقابل تیم ملی داشت و موقعیت های زیادی را روی دروازه ما ایجاد کرده و قدرت آنها بالاتر از ما بود.

 پنجعلی  تاکید کرد:  با کسب 7 امتیاز از 4 بازی  نصف راه را برای صعود به جام جهانی  را حل کردیم و باید در ادامه  راه هم با این قدرت و غیرت کار کنیم.

 وی درپایان گفت:  در بعضی از خطوط بامشکل  مواجه بودیم در ضمن ارتباط  خوبی در سه خطوط دفاع هافبک  و حمله وجود نداشت که برای بازی های آینده بایدترمیم شود تا به مشکلی  برنخوریم.

ابراهيم آشتياني: بچه ها با غيرت بازي كردند

كارشناس فوتبال كشورمان گفت: بهتر از بازي با لبنان بازي كرديم و بچه ها با غيرت بودند.

ابراهيم آشتياني كارشناس فوتبال كشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تيم ملي فوتبال كشورمان نسبت به بازي قبل مقابل لبنان خيلي بهتر و فراتر بازي كرد.
در بازي ديشب ملي پوشان با دوندگي بي امان در خطوط دفاع و هافبك خوب كار كردند و در نوك حمله قوچان نژاد عملكرد ستوني داشت.

وي ادامه داد: تمام بازيكنان در پست خود موثر و جنگنده بازي مي‌كردند و اجازه هر كاري را به كره اي ها نمي‌دادند و اين مسئله باعث برتري يك بر صفر ما در بازي و رزشگاه آزادي شد.
آشتياني در مورد حمايت هواداران فوتبال در ورزشگاه آزادي گفت: تماشاگران زيادي كه در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كرده بودند و در بعضي از اوقات بازي با تشويق بي امان تماشاگران كراه اي كنترل و تمركز خود را از دست مي دادند تشويق هاي هواداران به تيم ملي فوتبال ايران كمك كرد تا بازيكنان صاحب نام كره جنوبي پاس هاي اشتباه به همديگر بدهند.

وي ادامه داد: بايد در بازي هاي بعدي تيم ملي در ورزشگاه آزادي تماشاگران اين گونه ورزشگاه را پر كنند و نفرات تيم ملي را تشويق كنند اين حمايت همه جانبه از مسئولان و مردم بايد كماكان ادامه داشته باشد تا تيم ملي در بازي هاي آينده به جام جهاني صعود كند.
آشتياني تاكيد كرد: كره اي ها در سانتر از جناحين فراتر از انتظار ظاهر شدند در اين ضربات ايستگاهي دو بار تير دروازه ما را به لرزه درآورند كه نفرات ما در مقابل اين توپ ها ضعف داشتيم كه بايد در بازي هاي آينده جلوي اين نقص را بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)