هواداران قضاوت کنند من دشمن پرسپولیس هستم یا نه

مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به این موضوع که علی کریمی در قلب وی جای دارد گفت: در جلسه عصر شنبه اعضای کمیته فنی با رویانیان، به این اتفاق نظر رسیدیم که باید جام حذفی را جدی بگیریم تا بتوانیم قهرمانی سال قبل را تکرار کنیم.

محمد پنجعلی گفت: فکرمی کنم جام حذفی یک جام بسیار سخت است، چون تیم هایی که در آن حاضر می شوند از انگیزه بالایی برخوردارند.

وی افزود: در جلسه ای که عصر شنبه اعضای کمیته فنی با رویانیان داشتند همه به این اتفاق نظر رسیدند که باید جام حذفی را جدی بگیریم تا بتوانیم قهرمانی سال قبل را در این رقابت ها تکرار کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این که آیا این اتفاق نظر مبنی برجدی گرفتن رقابت های جام حذفی به معنی ناامید شدن آنها از حضور به عنوان یک تیم مدعی در ادامه رقابت های لیگ برتر است، اظهار داشت: من به هیچ عنوان این موضوع را قبول ندارم، چون درحال حاضر مشکل اصلی بازیکنان و کادر فنی روحی است که باعث استرس آنها در جریان بازی می شود با حل این مشکل مطمئنم که می توانیم در ادامه رقابت های لیگ برتر به جایگاه اصلی خود در جدول رده بندی، که در شأن تیم پرسپولیس است برگردیم. برای تحقق این موضوع کافی است 4 بازی خود را ببریم.

وی همچنین ادامه داد: با رسیدن بازیکنان مصدوم تیم پرسپولیس می‌توانیم یک تیم خوب را برای حضور مقتدرانه در هر دو جام حذفی و رقابت ها لیگ برتر داشته باشیم، مطمئن باشید با توجه به فشردگی بازیها درهفته های آتی رقابت های لیگ برتر، تیم های مدعی نیز امتیاز از دست خواهند داد، البته با رسیدن بازیکنان مصدوم  نگرانی ما از فشردگی برنامه بازیها برطرف خواهد شد.

پنجعلی در خصوص مصاحبه اخیر علی کریمی که گفته بود با وجود پنجعلی دیگر تیم پرسپولیس نیاز به دشمن ندارد تأکید کرد:  کریمی برای من همیشه علی کریمی است و نمی توان بگویم که فقط به دلیل اینکه وی فوتبالیست خوبی است من به وی علاقه دارم، بلکه علاقه من بیشتر به خاطر خصوصیات شخصیتی وی است که همیشه برای من قابل احترام بوده و در قلب من جای دارد.

وی همچنین ادامه داد: در حال حاضر فشار زيادي روي او وجود دارد و همه بچه‌ها از او مي‌خواهند كه مشكلاتشان را حل كند. طبيعي است كه اين حرف‌ها را بزند. هميشه قرار نيست از آدم‌ها تعريف شود.  به هر حال من زياد راجع به اين موضوع حساسيت نشان نمي‌دهم. سابقه من در پرسپوليس مشخص بوده و مردم بايد در اين باره قضاوت كنند كه دشمن پرسپوليس هستم يا نه! اما من ياد گرفته‌ام به همه احترام بگذارم. براي علي كريمي هم احترام بسيار زيادي قايلم.

وی درباره حرف و حديث‌هايي كه درباره كم‌كاري بازيكنان مطرح شده گفت: من تك تك اين بچه‌ها را مي‌شناسم. همه آنها با غيرت و با شرف هستند. مطمئن باشيد كسي تنبلي نمي‌كند و همه مي‌خواهند تيم به صدر جدول برسد. در پرسپوليس خائن وجود ندارد!

 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت های اخیر خود که گفته بود پرسپولیس نیاز به تغییر کادر فنی دارد و در این خصوص نیز باعلی دایی صحبت کرده،عنوان کرد:  در جلسه ای که اعضای کمیته فنی با مدیرعامل باشگاه داشتند تصمیم گرفته شد که همه از کادر فنی تیم حمایت کنند. از هواداران می خواهم که دربازی پرسپولیس با مس سرچشمه فقط تیم را حمایت کنند چون با حمایت آنها حتی اگردرهربازی، پرسپولیس 2 بر صفر نیز از تیم حریف عقب بیفتد بازیکنان تیم پتانسیل جبران  نتیجه را دارند.

پنجعلی در خصوص دلیل تغییر موضع خود اظهار داشت:  باید برای ارتقاء جایگاه تیم همه اعضای کمیته فنی،هیئت مدیره و مدیرعامل همفکری کنند، همانطور که گفتم پس ازجلسه عصر شنبه به این اتفاق نظر رسیدیم که با حمایت همه جانبه از کادر فنی می توانیم تیم را به شرایط ایده آل خود برسانیم و من نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره و همچنین کمیته فنی به تصمیم گرفته شده احترام می گذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)