خبرگزاری پرسپولیس : مدافع سال های دور تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که پرسپولیس با یحیی گل محمدی توانایی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

محمد پنجعلی گفت: زمانی که من در مصاحبه هایم گفتم که گل محمدی می تواند شوک مثبتی برای پرسپولیس باشد تا وقتی که او به پرسپولیس اضافه شد 12 امتیاز عقب افتادیم و فکر می کنم اگر او زودتر به پرسپولیس اضافه می شد بدون شک روند رو به رشدی را شاهد بودیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: فکر می کنم در حال حاضر دیگر جای هیچ انتقادی از پرسپولیس نیست چرا که واقعاً پرسپولیس در این روز ها نیاز به آرامش دارد تا با مربی فکور جوانش که واقعاً در بین بازیکنان هم مهره قابل قبول و مورد اعتمادی است نتایجی که تماشاگران پرشورمان از تیم انتظار دارند کسب شود.

موفقیت گل محمدی موفقیت مربیان ایرانی است

محمد پنجعلی خاطر نشان کرد: گل محمدی در این فوتبال زحمت کشیده است و واقعاً به اصطلاح خاک خورده فوتبال است و به نظرم موفقیت گل محمدی در پرسپولیس موفقیت اکثر مربیان ایرانی و مربیانی است که تقریباً مثل او جوان می باشند اگر چه که در اکثر مواقع به این نوع مربیان خدمت زیاد داده نمی شود ولی فکر می کنم مدیران پرسپولیس بهترین تصمیم را گرفتند چرا که او از جنس خود پرسپولیس است و درد این تیم را درک می کند.

وی افزود: همچنان معتقدم که این پرسپولیس با پتانسیل فعلی بدون شک ظرفیت بالایی دارد و می تواند نتایجی همانند دیدارشان با ملوان را در نیم فصل دوم حداقل در چند دیدار دیگر تکرار کند تا هواداران عملکرد بسیار ضعیف و غیر قابل تیم در نیم فصل اول فراموش کنند.

پنجعلی در پایان اشاره کرد: در حال حاضر هم که واقعاً فرصت برای جبران وجود دارد معتقدم که کسب سهمیه آسیا در این چند بازی برای پرسپولیس غیر ممکن نیست و نظر خوش بینانه یا از روی تعصب نداده ام چرا که به این تیم و توانایی بازیکنانی بزرگی چون کریمی و مهدوی کیا و انگیزه بازیکنانی چون انصاری فرد ایمان دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)