پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به شرایطی که می‌بینم قطعاً پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود.

محمد پنجعلی، درباره شرایط پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه ایرانیان و بخصوص هوادارا بیشمار باشگاه بزرگ پرسپولیس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم ششمین قهرمانی پرسپولیس را هم مانند سال‌های گذشته جشن بگیریم و خاطره خوبی را برای هواداران بسازیم و همچون سال‌های پیش یادآور شایستگی و توانایی این باشگاه بشویم.

پنجعلی عنوان کرد: خیلی از مسائل و مشکلات پرسپولیس را می‌دانم و آن را لمس کرده‌ام. باید از کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر کنم که تمام بازی‌های سال ۱۴۰۰ را با تمام غیرت و توان بازی کردند و با وجود آن همه مشکلاتی که داشتند و فشارهای روحی جایگاه شایسته‌ای را توانستند بدست آورند، هرچند صدرنشینی پرسپولیس بزودی اتفاق می‌افتد و لبخند شادی را به هواداران محترم هدیه می‌کنند. کادرفنی این تیم ثابت کرده قابلیت زیادی دارد. یحیی گل‌محمدی، کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی بوده و در مربیگری هم نتایج خوبی گرفته است. سایر اعضای کادر فنی هم با توجه به سال‌ها سابقه بازی در پرسپولیس، بهترین تصمیم را می‌گیرند.به آینده پرسپولیس خیلی دلگرم و خوشبین هستم و اطمینان دارم امسال هم قهرمان می‌شود.

محمد پنجعلی درواکنش به قهرمان این فصل با توجه به مدعی بودن چند تیم از لیگ برتر گفت: قطعاً پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود. تمرینات آغاز شده و تمام بچه ها مانند همیشه با انرژی مضاعف برای اولین بازی خود در سال جدید آماده می‌شوند و برای کسب ۳ امتیاز به مصاف تیم خوب هوادار خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)