پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم از نظر فنی و روانی به ثبات و آرامش رسیده است ولی هدف ما صدرنشینی نبود بلکه قهرمانی است. کار ما تازه شروع شده و بچه‌ها این مساله را درک کرده‌اند.

محمد پنجعلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: تیم پرسپولیس در حال حاضر به شرایط ثبات خوبی رسیده است و با توجه به برنامه کادر فنی، همچنان در مسیر رو به رشد قرار دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس از نظر فنی و شخصیت تیمی به یک ثبات و آرامش خوبی رسیده است و حضور علی دایی هم باعث شده حاشیه‌هایی که گهگاه پیش می‌آید به خوبی مدیریت شود. با تکیه زدن به صدر جدول، فضای روانی خوبی در تیم و برای هواداران بوجود آمده است که در ادامه راه کمک می‌کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با شرایط صدرنشینی و سخت‌تر شدن کار در نیم فصل تصریح کرد: بچه‌ها خیلی خوب می‌دانند که چه مسائلی انتظار تیم را می‌کشد و سختی کار را درک کرده‌اند. در پرسپولیس صدرنشینی هدف نبود که حالا آتش تیم فروکش کند. پروژه اصلی ما قهرمانی در لیگ است. البته فراز و نشیب زیادی پیش رو داریم ولی خودمان را برای آنها آماده می‌کنیم.

پنجعلی خاطرنشان کرد: شرایط تیم با چند ماه قبل فرق کرده است. چند ماه قبل بحث بر سر این بود که پتانسیل این تیم چقدر است. بحث بر سر این بود که فضای پرسپولیس برای بعضی از این بچه‌ها آشنا نیست و جو تیم آنها را گرفته بود. از سوی دیگر نفرات قدیم و جدید باید از نظر فنی و مهمتر از آن از نظر روحی و اخلاقی هماهنگ می‌شدند، این اتفاقات روی داده است. بچه‌ها تازه جا افتاده‌اند و از اینرو می‌توانند بهتر از قبل قابلیت‌های خود را نشان بدهند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط زمین درفشی‌فر و انتقال تمرینات به مکان دیگر گفت: زمین‌های خوب تمرین زیاد نیستند. از سوی دیگر چمن درفشی‌فر نیاز به ترمیم دارد. مساله ما این است که برای تمرین کردن فقط یک چمن خوب نمی‌خواهیم، تازه هر چمن به ظاهر یکدستی هم مناسب نیست، ابعاد زمین هم مهم است. در کنار آن امکانات جانبی هم لازم است. الان در درفشی‌فر همه چیز را کنار هم داریم. مجموعه‌های کامل در سطح شهر زیاد نیستند. تا اینجا بازدیدهای زیادی داشتیم و دنبال یک زمین مناسب هستیم که نیازهای تیم را حتی‌الامکان برطرف کند.

پنجعلی در پایان گفت: بچه‌ها و اعضای کادر فنی تلاش زیادی کردند تا هواداران خوشحال باشند، اما همانطور که گفتم هدف اصلی قهرمانی است ولی برای این هدف همه باید در کنار هم باشیم. کار ما تازه شروع شده است و حمایت هواداران به تیم انرژی و انگیزه می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)