پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به شرایط خوب این تیم در اردوی آماده‌سازی اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازیکنان ملی‌پوش را حفظ و با قدرت در لیگ امسال حضور پیدا کنیم.

محمد پنجعلی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در حال حاضر تمرین‌های منظم و خوبی را پشت سر می‌گذاریم و بازی‌های تدارکاتی خوبی را نیز در این بین برگزار ‌کرده‌ایم. البته به دلیل قرار گرفتن در دوره بدنسازی چندان نباید عملکرد خوبی را در بازی‌های تدارکاتی داشت، اما در مجموع شرایط برای آغاز فصل جدید خوب است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به رقابت سرخپوشان پایتخت در سه رویداد خاطرنشان کرد: امسال در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا رقابت سختی را با حریفان داریم. به همین منظور باید یک تیم قوی داشته باشیم.

پنجعلی درباره وضعیت تیم پرسپولیس در خطوط مختلف گفت: خو‌شبختا‌نه در درون دروازه هم سوشا مکانی و هم نیلسون حضور دارند که خیال ما را راحت کرده‌اند. در خط ها‌فبک هم بازیکنانی را اضافه کردیم و البته به دنبال جذب بازیکنان جدید نیز هستیم. در خط فوروارد هم چند بازیکن خوب جذب کردیم و البته اگر خلعتبری بماند شرایط بهتر می‌شود. کمی در مورد خط میانی نگرانی داشتیم که سعی می‌کنیم آن را حل کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مذاکرات فشرده مدیرعامل این باشگاه با سیدجلال حسینی و مهرداد پولادی گفت: تمام تلاش باشگاه حفظ ملی‌پوشان است و مدیرعامل باشگاه دائما در حال مذاکره با آنهاست.

 

 وی افزود: محسن بنگر و مهدی دغاغله در حال حاضر مصدوم هستند و پزشک تیم به آنها استراحت داده است. همچنین امید عالیشاه هم در بازی روز گذشته مصدوم شد که مصدومیت وی حاد نیست و با ما عازم ترکیه می‌شود.

 پنجعلی درباره اردوی ترکیه تاکید کرد: ما پیشنهاداتی از هلند و ایتالیا داشتیم تا اردوهایمان را در این کشورها برگزار کنیم ولی متاسفانه تاریخ پیشنهاد شده به برنامه‌های ما نمی‌خورد و برای همین در نهایت تصمیم گرفتیم به استانبول برویم.

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره وضعیت تمدید قرارداد ملی پوشان این تیم هم گفت: جلال حسینی که با علیرضا رحیمی مذاکراتی انجام داده است. من هم یکبار با مهرداد پولادی صحبت کردم ولی او فکر و ذکرش بازی در اروپا بود. برای همین هنوز وضعیت ماندن او در پرسپولیس مشخص نیست.

پنجعلی همچنین به برگزاری یک اردوی تدارکاتی 10 روزه در ترکیه خبر داد و گفت: این اردو احتمالا از روز شنبه و به مدت 10 روز در ترکیه بر پا می‌شود و پرسپولیس در این اردو به مصاف دو حریف می‌رود.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شرایط تیم ملی ایران نیز اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم در جام ملت‌های آسیا مقابل تیم‌های آسیایی مثل جام‌جهانی بازی کنیم به مشکل می‌خوریم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال صاحب فوتبال است و باید حرف اول و آخر را در فوتبال بزند. مشکل فوتبال ایران نداشتن زیرساخت‌های مناسب است. باید به تیم‌های پایه، لیگ برتر، امکانات و … بیشتر توجه شود تا بتوانیم در فوتبال موفق شویم. مشکل اصلی فوتبال ایران ماندن یا نماندن کی‌روش نیست، بلکه نبود زیرساخت‌های درست است.

پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: در هیچ‌ یک از جام‌های جهانی مربیان تقصیر کار نبودند. نباید به موفقیت‌های مقطعی توجه کرد و باید به دنبال برنامه‌ریزی بلندمدت باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)