خبرگزاری پرسپولیس : محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس از انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم حمایت می کند. این در حالی است که رویانیان گفته هنوز رفتن مانوئل قطعی نیست.

پنجعلی در مورد اوضاع نیمکت پرسپولیس می گوید: «مسئولان پرسپولیس نباید بترسند و به نظر من رویانیان دیگر نباید تصمیم خود را عوض کرده و ژوزه را دوباره برگرداند. نمی دانم چرا می خواهیم مربیان خارجی را اینقدر بزرگ کنیم در صورتی که مربیان ما هم می توانند خودشان را ثابت کنند. بزرگ همه خارجی ها کروش بود که دیدید تیم ملی را به چه روزی انداخت، پس بهتر است که اینقدر از خارجی ها حمایت نکنیم. در ضمن باید بگویم که در این فوتبال مربی خارجی زیاد جواب نمی دهد چون مشکل فوتبال ما از پایه است و ربطی به کادر فنی ندارد. مطمئن باشید اگر پرسپولیس از ابتدای فصل مربی نداشت از این بدتر نتیجه نمی گرفت.»
او در مورد احتمال انتخاب گل محمدی به عنوان سرمربی می‌گوید: «خیلی خوشحالم این اتفاق رخ داده و به نظر من اگر زودتر چنین تصمیمی گرفته می شد خیلی بهتر بود. حالا هم دیر نشده و گل محمدی توانایی اینکه پرسپولیس را به موفقیت برساند، دارد. او به اندازه کافی تجربه دارد و در این شرایط ژوزه دیگر به درد پرسپولیس نمی خورد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)