خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی با حمایت از اخراج مانوئل ژوزه از این تیم گفت: بعضی بازیکنان با نظر دلالان در پرسپولیس جذب می شوند.

محمد پنجعلی افزود: باوجود اینکه تصمیم به اخراج ژوزه باید خیلی زودتر از این ها گرفته می شد اما معتقدم همچنان این اتفاق بهترین تصمیم است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ امتیازات زیادی را از دست داد و این تغییرات می تواند شوک خوبی را ایجاد کند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص احتمال انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم گفت: بایدبه این مربی اعتماد کنیم و با توجه به شناختش از تیم بهترین گزینه برای سرمربیگری است. گل محمدی مربی بسیار توانمندی است و باید از او حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: مربی ایرانی با فرهنگ بازیکنان ما بیشتر آشناست و فکر می کنم مربیان داخلی در تیم های بزرگ ما موفق تر هستند.

وی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر احتمال بازگشت مصطفی دنیزلی به پرسپولیس، اظهار کرد: نه تنها دنیزلی بلکه هیچ یک از مربیان خارجی در پرسپولیس موفق نخواهند بود و ما باید برای سرخابی ها همیشه از مربیان داخلی استفاده کنیم.

پنجعلی با اشاره به شانس پایین پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: پرسپولیس کار بسیار سختی دارد اما نباید برای این تیم شانسی قایل نباشیم. درصورتی که از پرسپولیس به شکل درستی حمایت شود می توانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

وی در مورد اینکه آیا یحیی گل محمدی توانایی کارکردن با بازیکنان بزرگ را دارد، گفت: خود او بازیکن بزرگی بوده و به طور حتم می تواند بازیکنان بزرگ را کنترل کند.

پنجعلی درخصوص جذب بعضی بازیکنانی که از شرایط ایده آل دور هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در تمام باشگاه های ما دلال ها حضور دارند و این بازیکنان را وارد باشگاه های ما می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)