مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حضور علی پروین در كنار تیم از نظر روانی تاثیر مثبت دارد و او هیچ دخالتی در كار كادر فنی نمی كند.

محمد پنجعلی اظهار داشت: پروین از بزرگان باشگاه پرسپولیس است و می تواند با رفتن به تمرینات یا حضور در سفرهای این تیم به بازیكنان و كادر فنی كمك كند.
وی خاطرنشان كرد: هیات مدیره باشگاه تصمیم گیری درباره مسائل فنی را به عهده كمیته فنی گذاشته است كه اتفاق بسیار خوبی است زیرا زمانی كه افرادی با تجربه و دانش بالا تصمیمی بگیرند مردم راحت تر آن تصمیم را می پذیرند.

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تعدادی از پیشكسوتان باشگاه مذاكراتی برای حضور در كمیته فنی پرسپولیس انجام داده ایم و به احتمال فراوان این هفته تركیب جدید اعضای این كمیته رسما معرفی می شود.

وی درباره برتری پرسپولیس در آخرین دقایق بازی برابر فجرسپاسی نیز تصریح كرد: با این برد نفس راحتی كشیدیم و بدون شك شایسته كسب سه امتیاز مسابقه هم بودیم.  پرسپولیس در تمام مسابقات خود در این فصل بازی های خوبی ارائه كرده است و تنها برابر استقلال هیچ نشانی از نام بزرگ خود نداشت.

پنجعلی در پاسخ به این سوال كه در این صورت چرا این تیم نتایج خوبی در رقابت های این فصل به دست نیاورده است؟ گفت: به هر حال هیچ تیمی بدون ضعف نیست اما كسانی مثل من كه در تیم های بزرگ پرسپولیس و استقلال بازی كرده اند می دانند كه حاشیه ها می تواند چه بلایی بر سر این تیم ها بیاورد.

وی ادامه داد: من فكر می كنم حاشیه هایی كه برای پرسپولیس در طول این فصل به وجود آمد دلیل اصلی نتایج ضعیف این تیم بود و امیدوارم مدیریت و كادر فنی باشگاه بتواند به خوبی این حاشیه ها را كنترل كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)