دوشنبه 28 بهمن(12:30) 

مرجع خبری پرسپولیس : پنجمین جلسه ستاد بازی‌های آسیایی باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

در این جلسه حاضرین با مرور مجدد استانداردهای AFC موارد مختلف از قبیل نحوه خوش‌آمدگویی به تیم‌های میهمان، محل اسکان میهمانان، اسکان ناظرین و داوران، محل تمرین و موارد مختلف را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات لازم برای موارد آتی گرفته شد.

همچنین نماینده باشگاه طی گزارشی اعلام کرد که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس برای بازی‌های آسیایی با شکل و شمایل جدیدی در تاریخ 10/12/1387 راه‌اندازی می‌شود. البته با راه‌اندازی این سایت باشگاه همچنان  به عنوان پایگاه خبری پرسپولیس با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. همچنین در این جلسه اعلام شد اسامی بازیکنان، کادر فنی و همراهان برای بازی با الشباب عربستان به روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال برای اخذ روادید و سایر تشریفات ارسال شده است. و در پایان حاضرین از مسئولین فدراسیون فوتبال، روابط بین‌الملل، شورای برون مرزی سازمان تربیت بدنی و مدیریت مجموعه ورزشی آزادی برای همکاری‌های انجام شده تشکر و قدردانی کردند.

لازم به ذکر است عباس انصاری‌فرد از حدود یک ماه و نیم پیش ستادی را برای هماهنگی و برگزاری مطلوب بازی‌های آسیایی ستادی تشکیل داده که این ستاد جلسات منظم خود را برگزار کرده تا باشگاه پرسپولیس با قدرت هرچه تمامتر در مسابقات بازی‌های آسیایی شرکت نماید

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)