پرسپولیسی ها امیدوارند با خلاقیت ها و پتانسیلی که این 5 نفر دارند تیم خوب حسین فرکی را زمینگیر کنند.

 گل ؛ پرسپولیس با خلق 9 موقعیت گل در دربی باید به خط حمله یا حمله ورانش بنازد چرا که حتی اگر این حملات به نتیجه نرسیده باشد ساختن موقعیت گل همان اتفاقی است که تیم در دوره مانوئل ژوزه از  فقدان آن رنج می برد.
در این راه باید نوع مهره چینی گل محمدی ،احیای ستاره هایی مثل محمد نوری و اضافه شدن مارکو پروویچ را مد نظر قرار داد .

فردا پرسپولیس مقابل فولاد قرار می گیرد؛تیمی که شکست ناپذیر به نظر می آید  و حتی مدعی جدی قهرمانی است.با این حال سرخ ها برای شکستن رکورد فولادی ها به پنج نیروی خانمان بر انداز خود در فاز حمله دل بسته اند  و امیدوارند با خلاقیت ها و پتانسیلی که این 5 نفر دارند  تیم خوب حسین فرکی را زمینگیر کنند.
 
1)محمد نوری :
نوری که شاید بهترین فرم خود از ابتدای حضورش در پرسپولیس را دارد نفر اول این جبهه تهاجمی است.نوری که در دربی نمایشی هیجان انگیز داشت و در مصاف با هافبک های پر آوازه حریف سربلند بیرون آمد می تواند گره این بازی را هم باز کند البته به شرطی که خوش شانس باشد.همکاری او با دو مهاجم سرخ ها در صحنه مشکوک به پنالتی دربی که یک حرکت ترکیبی کم نظیر در فوتبال ایرانی را پدید آورد نشان داد برای فتح دروازه رقبا با حرکات ترکیبی و اصولی می توان روی نوری حساب ویژه ای باز کرد.
 
2)مارکو پروویچ:
 از مارکو هم نباید به راحتی عبور کرد.مارکو که جزو معدود خرید های خارجی  خوب پرسپولیس در 10 سال اخیر بوده جای خود را در ترکیب اصلی پیدا کرده و ظاهرا به این راحتی ها هم به فشنگچی پس اش نمی دهد.پروویچ هم حرکات عرضی و ترکیبی از جناح چپ را خیلی خوب انجام می دهد و تا اینجا کمی بدشانس بوده که گلی برای سرخ ها به ثمر نرسانده است.او با اینکه اولین بار  دربی تهران  را  تجربه می کرد اما دراین میدان بزرگ و بازی نفسگیر هم بد کار نکرد.

3)حسین ماهینی
فردا همچنین می توان از حسین ماهینی انتظار پایه گذاری حملات بیشتری را داشت.ماهینی که در بازی با استقلال خیلی کم نفوذ کرد و بیشتر مشغول بازی فانتزی و متعصبانه مقابل آبی ها بود دو باره می تواند جناح راست پرسپولیس را با استارت ها و حرکات ترکیبی اش جان بخشد.البته شاید به خاطر قدرت مهاجمان فولاد او دوباره زیاد نفوذ نکند که در این مورد باید منتظر فرمان گل محمدی و تدابیر تاکتیکی او بود.

غلامرضا رضایی
4)می رسیم به زوج خط حمله پرسپولیس و عضو پر انرژی اش غلامرضا رضایی که مقابل استقلال روز خوبی را پشت سر گذاشت.هر چند شماره 10 قرمزها موفق به  انجام وظیفه اصلی اش، گلزنی نشد اما نمایش جالبی ارائه کرد  و خط دفاع آبی ها را آزار داد. رضایی با فرارهای تماشایی از خط آفساید حریف و همکاری با نوری و انصاری فرد می تواند یکی از عوامل اصلی شکستن احتمالی رکورد تیم سابقش باشد.

 کریم انصاری فرد
5)و در پایان باید به کریم انصاری فرد اشاره کرد.مهاجمی که چند هفته ی است پایش به گلزنی باز نشده اما  این دلیلی بر ناکارآمدی او نیست.کریم پتانسیل فراوانی برای خودنمایی مقابل فولاد  دارد  و با توجه به اطمینان گل محمدی و حمایت ادامه دار هواداران از او می تواند  در این بازی بزرگ خودی نشان دهد به شرطی که کمی خوش شانس باشد و البته تلاش بیشتری برای رسیدن به هدفش داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)