دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تلاش‌های افشارزاده بود که شهرداری دو ورزشگاه خو را در اختیار سرخابی‌ها قرار داد.

سید پندار توفیقی درباره ورزشگاه امام رضا که در اختیار باشگاه استقلال گذاشته شده گفت: ۴۵ روز پیش من به همراه آقایان افشارزاده و حسن روشن و رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران برای بازدید از ورزشگاه ها جهت پیدا کردن محل تمرین برای تیم‌های پایه به ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا رفتیم. در بازدید اولیه از ورزشگاه شهید کاظمی این ورزشگاه را مناسب دیدیم. در این ورزشگاه چمن طبیعی است و شرایط خوبی داشت. اما در بازدیدی که از ورزشگاه امام رضا داشتیم شرایط این ورزشگاه را برای تیم‌های پایه خود مناسب تر دیدیم.

وی افزود: پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم تصمیم بر این گرفتیم که با نامه نگاری با سازمان ورزش شهرداری خواهان در اختیار گرفتن ورزشگاه امام رضا شویم. آقای افشارزاده در نامه نگاری و رایزنی‌های خود با شهرداری اعلام کرد اگر شهرداری با دراختیار گذاشتن این ورزشگاه به استقلال موافق است، ورزشگاه دیگر را در اختیار پرسپولیس قرار دهد. بدین ترتیب نامه نگاری‌ها آغاز شد و درخواست ما در اختیار شهردار تهران قرار داده شد تا به تصویب برسد.

توفیقی ادامه داد: البته ظاهرا روز گذشته پرسپولیسی‌ها پس از اعلام اشتباه این مسئله که ورزشگاه شهید کاظمی به استقلال رسیده مدعی شده بودند که آن‌ها رایزنی کردند که شهید کاظمی به آن‌ها برسد. در صورتی که استقلال اصلا به دنبال ورزشگاه شهید کاظمی نبوده و در اعلام این مسئله اشتباه صورت گرفته است. ما این ورزشگاه را برای تیم‌های پایه خود در نظر گرفتیم و تیم بزرگسالان ما در همان کمپ استقلال و زمین شماره ۲ آزادی تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)