مدافع پرتغالی رئال مادرید به تشکر از هواداران برای حمایت از تیم و سرمربی در دربی شب گذشته مقابل اتلتیکو مادرید پرداخت.

په‌په به تحلیل آخرین دربی سال 2012 پرداخت. مدافع رئال مادرید با تشکر از هواداران در برنابئو به دلیل حمایت بی‌شائبه از تیم به بیان خوشحالی خود از نتیجه پرداخت و گفت: از عملکردی که داشتیم بسیار راضی هستیم. حمایت هواداران را احساس کردیم و از آنها به دلیل پشتیبانی از تیم و سرمربی تشکر می‌کنم.
  •  

وی با اشاره به فرصت‌های تیمش برای قهرمانی دوباره در لالیگا اظهار داشت: پیروزی در خانه همیشه مهم است. می‌دانیم باید چه کار بکنیم باید تا پایان بازی‌ها اعتبار پیراهن رئال مادرید را حفظ کنیم. باید نقش‌مان را به خوبی ایفا کنیم و بازی به بازی پیش برویم. می‌خواهیم تا پایان همین شیوه را ادامه دهیم.

مدافع پرتغالی رئال به تمجید از عملکرد تیم پرداخت و گفت: اتلتیکو مادرید تیم خوبی است. ما تیم دوم لالیگا را شکست دادیم که تیمی با بازیکنان و فلسفه بازی خوب است. علاوه بر این ما چند امتیاز از آنها عقب بودیم و کسب این 3 امتیاز از این نظر هم ارزشمند بود.

په‌په در خصوص درگیری‌هایی که با چند بازیکن اتلتیکو داشت، خاطرنشان کرد: این طبیعی است، این‌ مسائل در مسابقات اتفاق می‌افتند. هرکس از عقاید خودش دفاع می‌کند و مهم‌ترین مسئله رفتار ما است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)