خبرگزاری فارس: په‌په: واران آینده درخشانی دارد/ باید برای قهرمانی در لیگ بجنگیم

مدافع پرتغالی رئال مادرید با تمجید از هم‌تیمی فرانسوی خود معتقد است آینده درخشانی در انتظار اوست.

په‌په به ترکیب اصلی رئال مادرید بازگشت. مصدومیت وی و شکوفایی واران او را در شرایطی قرار داد که هرگز انتظارش را نداشت. با توجه به چندین موقعیت در بازی یکشنبه شب قوهای سپید در لالیگا می‌توان نتیجه گرفت که مدافع میانی رئال مادرید هنوز هم کاملا آماده نشده است؛ اما اولین چیزی که بازیکن پرتغالی اعلام کرد این بود که پیشرفت بازیکن فرانسوی برای همه خوب است.

وی در این باره اظهار داشت: برای واران خیلی خوشحالم. او آینده واقعا درخشانی دارد و برای رسیدن به این سطح تلاش فراوانی کرده است. کار خودم را انجام می‌دهم تا زمانی که نیاز باشد، مربی از من استفاده کند.

په‌‌په همچنین در خصوص نهایی شدن قرارداد ژابی آلونسو خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم برای او مهم است که قراردادش را تمدید کند زیرا رئال مادرید مثل خانه او است و آلونسو بازیکنی کلیدی برای ما به حساب می‌آید.

مدافع رئال مادرید افزود: فرصت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم؛ اما تیم عالی دفاع کرد. باید همچنان تمرکز خود را در تمام شرایط حفظ کنیم زیرا باید برای قهرمانی در لیگ بجنگیم. سخت است زیرا آنها با اختلاف زیادی بالاتر از ما هستند، اما باید انگیزه خود را حفظ کنیم و تلاش کنیم تا برای این لباس افتخارآفرینی کنیم. به جنگیدن ادامه می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)