مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم استقلال تاکید کرد که انتظار نداشته هواداران علیه تیمشان شعار دهند.

تیم فوتبال استقلال در حالی که در صدر جدول قرار دارد با یک شکست با شعارهای اعتراضی هوادارانش مواجه شد. منصور پورحیدری در خصوص پیروزی یک بر صفر مس مقابل استقلال گفت: قبل از هر چیز به مس تبریک می‌گویم. آنها خوب استقلال را تحت فشار گذاشته بودند. فکر می‌کنم پس از پیروزی مقابل داماش بازیکنان استقلال دچار غرور شده بودند. حرکات بدون توپ ما کم شده بود.

وی افزود: فوتبال همین است و وقتی از موقعیت‌ها استفاده نکنیم به مشکل می‌خوریم. فکر می‌کنم نتیجه مساوی منصفانه‌تر بود.

پورحیدری با بیان اینکه داور می‌توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد، گفت: این نظر شخصی من است و می‌شد بازی یک بر یک تمام شود. باید برای بازی‌های آینده تلاش کنیم. ما فرصت می‌خواهیم. چند بازیکن خارجی به تیم اضافه شدند و تیم باید هماهنگ‌تر شود.

پورحیدری درباره اینکه عده‌ای علیه تیم شعار دادند، گفت: انتظار شنیدن این شعارها را نداشتم اما این مسائل در همه بازی‌ها است. ما مثل کشورهای دیگر از تمام روزهای لیگ‌مان استفاده نمی‌کنیم. یک سری روزها شرایط برگزاری بازی را نداریم. امیدوارم کی‌روش با برنامه‌های لیگ هماهنگ‌تر شود. برای فصل بعد باید تیم‌ها را کاهش دهیم تا این چنین به مشکل نخوریم.

 

از سوی دیگر سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران با یک باخت خانگی همه چیز را فراموش می‌کنند و نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند.

 

پرویز مظلومی پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر مس کرمان گفت: تماشاگران با یک باخت خانگی همه چیز را فراموش می‌کنند. ما چهار دربی را بردیم و در صدر جدول هستیم. نمی‌دانم هواداران به دنبال چه چیزی هستند. ما باختیم و مقصر خودمان هستیم؛ از من گرفته تا تمام بازیکنان. باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. تیم ما اصلا در نیمه دوم خوب نبود و من به عنوان یک مربی این مشکل را و مشکل گلزنی استقلال را حل کنم.

 

مظلومی در مورد مشکل گلزنی استقلال در غیاب فرهاد مجیدی گفت: در مورد مجیدی حرف زیاد زده است. بهتر است در مورد آینده حرف بزنیم و تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا نتیجه بگیریم. من با نظر شما موافقم که در گلزنی مشکل داشتیم و باید این مشکل را برطرف کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)