مرتضی پورعلی‌گنجی می‌گوید او در نیم فصل پیشنهاداتی از قطر و امارات داشت اما تعهدی که داشت باعث شد بماند.

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم پرسپولیس در خصوص قهرمانی پرسپولیس گفت: به هر حال سال قبل هم شانس زیادی داشتند برای قهرمانی اما یکسری اتفاقات و مصدومیت‌ها پیش آمد. خیلی خوب است که پرسپولیس 2 مربی بدنساز خوب دارد که امسال خیلی به ما کمک کردند، سالهای قبل مصدومیت و کارتهای قرمز پیش آمد و پرسپولیس قهرمان شد. امسال ما خیلی زحمت کشیدیم و این فصل ما 18 هفته صدر جدول بودیم و نشان دادیم لیاقت صدر را داریم. هر تیمی در طول فصل بالا پایین دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم.

او که گفتگوی تصویری با شبهای فوتبال داشت در مورد درخشش مدافعان پرسپولیس اظهار داشت: من نمی‌خواستم در این مورد صحبت کنم، به نظرم یک تیم از فوروارد تا دروازه همه دفاع می‌کنند و همه حمله. ما در حمله از دفاع بازیسازی می‌کردیم و در دفاع هم همه باهم شیفت می‌شدیم دفاع می‌کردیم. ما در هر چهار پست بازیکنان باکیفیت داشتیم اما بازی‌هایی داشتیم که گولسیانی و مرتضی و علی نعمتی و فرجی نبود اما سایرین بودند. من فکر کنم می‌توانستیم کمتر گل بخوریم اما خداراشکر با این عملکرد، به قهرمانی کم کردیم.

مرتضی با اشاره به لقبی که برای نعمتی و گولسیانی در نظر گرفته، گفت: من علی نعمتی و گولسیانی را «گرگی» صدا می‌کنم. ما این نام را می‌گوییم چون ساده و بهتر است. گولسیانی زیاد متوجه معنی آن نیست اما علی نعمتی متوجه می‌شود و جنگنده‌تر می‌شود. بسته به شرایط و سمت بازی است. اگر سمت چپ باشد بگوییم گرگی، علی نعمتی می‌پرد و اگر سمت راست باشد، گئورگی. تیم قهرمان همه بازیکنانش قهرمان و ستاره هستند و در کنار هم یک تیم خوب تشکیل دادیم و از اول فصل می‌دانستیم کیفیت قهرمانی داریم. با تمام مشکلات دست و پنجه نرم کردیم و خداراشکر با تمرکز رفتیم و جنگیدیم و دست از بهانه‌ها برداشتیم و دل هواداران را شاد کنیم.

پورعلی‌گنجی راجع به سرنوشتش در فصل آینده عنوان کرد: من اگر بخواهم شفاف‌سازی کنم، بعد از جام جهانی از قطر و دبی تیم های پایین جدول پیشنهاد بود. اما حقیقت مطلب این است که هم بی حرمتی به خودم و هم بی احترامی به پرسپولیس بود. شرایط طوری بود که باید همه بازیکنان بودند تا این مسیر طی شود. من قرارداد دارم و خواهم ماند. ما دو بازی خیلی مهم داریم و تمام تمرکز من و بچه‌ها این است که این دو بازی را ببریم و قهرمان شویم.

وی افزود: بعد از آن هم من قرارداد دارم و می‌مانم و اگر اتفاق دیگری بیفتد، امیدوارم صلاح باشند. من بند قرارداد دارم، 250 هزار دلار است که اگر پرداخت شود، آزاد می‌شوم اما امیدوارم همه شرایط‌ها اوکی باشد و فصل آینده هم تیمی باقدرت داشته باشیم و در کنار همدیگر دل هواداران را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)