مرتضی پورعلی‌گنجی بازی پرسپولیس – الدحیل را با نتیجه پرگل به سود سرخپوشان پیشبینی می‌کند.

مرتضی پورعلی‌گنجی در حاشیه تمرینات خود درباره حضورش در کنار تیم پرسپولیس گفت: من قرار بود بروم عربستان که پیش بچه‌ها باشم اما نشد. امیدوارم از گروه برویم بالا و به الاتحاد یا تیم‌های دیگر بخوریم که بروم عربستان، زیارت خانه خدا هم بروم.

او درباره صحنه مشکوک به پنالتی بازی النصر اظهار داشت: من خیلی در صحنه پنالتی ناراحت شدم اما بعد از بازبینی فهمیدم که دم سروش رفیعی گرم که خیلی حرفه‌ای عمل کرد.

مدافع سرخپوشان درباره صحنه میلاد سرلک نیز عنوان کرد: بازی رفت میلاد سرلک پدر ما را درآورد و بازی برگشت پدر آنها را. من خیلی ترسیدم که خدایی نکرده مصدوم شود و حتی زانویش بشکند اما خداراشکر در حرکت بود.

او درباره زمان بازگشت به میادین گفت: هدفم این است که 5-6 بازی آخر باشم و برسم اما این مصدومیت روز به روز است. شما باید هرروز ببینید که پیشرفت و احساس و عضلات چطور است.

پورعلی‌گنجی در خصوص بازی 2018 پرسپولیس و الدحیل نیز اظهار داشت: من هر وقت این بازی را می‌بینم می‌روم آسمان. اما امیدوارم بازی فردا اینطور نباشد که عقب بیفتیم و به بازی برگردیم. امیدوارم با حمایت هواداران دو هیچ، سه هیچ ببریم. ما هم به استادیوم می‌رویم تا تیم را حمایت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)