مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از برآورده شدن یکی از آرزوهای کودکی‌اش ابراز خرسندی کرد و بازگشتش به تیم ملی را یک افتخار دانست. این بازیکن همچنین تاکید کرد تیمش به دنبال گرفتن یک جام دیگر است.

قهرمانی پرسپولیس در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی رقم خورد که این تیم کمترین گل خورده فصل جاری را داشت. آنها تنها ۱۳ گل خوردند که میانگین ۰.۴ گل را برای خود ثبت کردند.

از این رو علیرضا بیرانوند با ثبت ۱۸ کلین شیت توانست دستکش طلا را برای خود کند تا نشان دهد بیهوده نیست نزدیک به هفت سال پیراهن شماره یک تیم ملی را بر تن دارد. بیرو در حالی بهترین آمار را در بین دروازبان های لیگ برتر ثبت کرد که دفاع مستحکم پرسپولیس تأثیر ویژه‌ای در این عنوان داشتند.

زوج دفاعی گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی با عملکرد خیره کننده خود باعث ایجاد کمترین موقعیت گل روی دروازه یک تیم لیگ برتری شدند. در حقیقت بیرانوند با حضور مدافعان تنومند تیمش کاری آسان برای پوشیدن دستکش طلا داشت.

پورعلی گنجی که مصدومیتش قبل از آغاز فصل جاری لیگ برتر نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده بود نه تنها برای پرسپولیس به میدان رفت بلکه توانست در قلب دفاع تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز قرار بگیرد.

مدافع سرخپوشان پایتخت در گفت و گو با مهر، با اشاره به عملکرد خود و هم تیمی‌هایش از برآورده شدن آرزوی کودکی‌اش و همچنین انگیزه پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی ایران گفت که در پی می‌خوانید.

همچنان خوشحالم قهرمان شدیم

پورعلی گنجی ابتدای صحبت‌هایش را با اشاره به قهرمانی در لیگ برتر آغاز کرد و گفت: باز هم خوشحالی‌ام را به عنوان یک پرسپولیسی اصیل بابت کسب جام دیگر که خودم هم در آن نقش داشتم اعلام می‌کنم. امیدوارم شیرینی‌اش را در ادامه مسیر همچنان زیر زبان هوادارانمان حفظ کنیم که هر چه داریم از آنهاست.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: احساس خیلی خوبی است در تیمی بازی کنی که از بچگی آرزویش را داری. از آن بهتر شیرینی قهرمانی با این تیم و هوادارانی است که عاشقانه تیمشان را دوست داشتند و آن را تنها نگذاشتند.

وقتی پیراهن پرسپولیس بر تن داری…

او درباره اینکه فکر می‌کرد بتواند در اولین فصل حضورش با پرسپولیس قهرمان شود گفت: وقتی پیراهن این تیم را بر تن می‌کنی متوجه بار مسئولیتی که به دوش می‌کشی می‌شوی. البته همین احساس در پیراهن تیم ملی کشور عزیزم ایران هم هست اما واقعاً خوشحالم برای تیمی بازی می‌کنم که هم آرزویش را داشتم و هم هواداران میلیونی دارد. خوشحالم یکی از آرزوهای کودکی ام برآورده شد.

کار ناتمام داریم

او درباره بازی با هوادار در نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: لیگ برتر را گرفتیم اما هنوز فصل تمام نشده است. همه چیز ادامه دارد. انگیزه مان اندازه قبل از قهرمانی است. می‌خواهیم یک جام دیگر بگیریم. امسال تمام تمرکز خودمان را روی این موضوع گذاشتیم که همه جام‌های ممکن را کسب کنیم.

تماشاگر در استادیوم چیز دیگری است

پورعلی گنجی در خصوص نبودن تماشاگر در اکثر بازی‌های این تیم تصریح کرد: وقتی آنها را از نزدیک می‌بینید احساس خیلی بهتری دارید. قطعاً آنها در بردهای متوالی اخیر نقش مستقیم دارند. حضور طرفداران فوتبال در استادیوم چیز دیگری است که نمی‌توان با هیچ انرژی مثبت دیگری مقایسه کرد.

کلین شیت خانوادگی

او درباره آمار درخشان خط دفاعی و دروازه بانی پرسپولیس یادآور شد: خوشحالم این اتفاق افتاد اما آمار هیچ ارزش فردی ندارد. یک خانواده بودیم که شامل لیست بازیکنان، مربیان، تیم پزشکی و تدارکات بودیم. حتی کارمندان باشگاه هم در قهرمانی نقش داشتند. یک خانواده قهرمان شد.

دوران درخشان پسا مصدومیت!

پورعلی گنجی در پاسخ به اینکه فکرش را می‌کرد فصل فشرده موفقی را پس از مصدومیت در فوتبال چین پشت سر بگذارد گفت: خوشحالم پس از مصدومیتی که به وجود آمد توانستم با دعای خیر خانواده و هواداران به فوتبال برگردم و با چشیدن طعم قهرمانی با پرسپولیس به یکی از مهمترین خواسته‌های فردی ام برسم. اینکه عملکرد خوبی در فصل داشتم را هم ممنون هستم اما دو بازی دیگر باقی مانده و ما می‌خواهیم هر دو دیدار را ببریم.

پوشیدن پیراهن تیم ملی برایم افتخار است

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا امیدوار به بازگشت به اردوی تیم ملی ایران است گفت: به هر حال من تمام تلاشم را می‌کنم. همیشه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم افتخار است و شیرینی خاص خودش را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)