بازیکن تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید حضورش در تیم ملی زیر 22 سال در رقابت‌های قهرمانی آسیا می توانست باعث لژیونر شدن او و هم بازیانش شود.

مرتضی پورعلی گنجی، بازیکن تیم فوتبال نفت تهران که به تیم ملی زیر 22 سال هم دعوت شده بود درباره این که باشگاه‌ها به بازیکنان خود اجازه حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر 22 سال را نمی‌دهند، به  ایسنا گفت: حضور ما در تیم زیر 22 سال می توانست ما را به تیم ملی بزرگسالان برساند یا حتی باعث لژیونر شدن ما بشود. کادر فنی تیم ملی هم خیلی خوب بود و منصوریان 22 ماه برای ما زحمت کشید و ما با او راحت بودیم. البته ما سرباز باشگاه هستیم و اگر آنها اجازه بدهند به تیم ملی می‌رویم.

او درباره وضعیت نفت در فصل سیزدهم لیگ برتر هم گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. امسال بدنسازی خوبی داشتیم و از سه هفته‌ قبل از شروع لیگ، دکتر نوشادی خیلی خوب با ما کار کرد. کادر فنی ما هم خیلی خوب است و با هم رفیق هستیم. امیدوارم این وضعیت تا پایان فصل باقی بماند که حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.

بازیکن نفت هم‌چنین گفت: دلیل نتیجه‌ گرفتن تیم ما این است که همه با هم رفاقت داریم و مدیریت باشگاه هم خیلی خوب کار می‌کند. نفت تیم بدون حاشیه‌ای است که اگر تماشاگر داشت جزو بهترین‌های آسیا بود. ضمن این که قول مدیران باشگاه قول است و مبلغ قرارداد را هر چه باشد، طبق قرار پرداخت می‌کنند.

پورعلی گنجی در ادامه پیش‌بینی‌اش را از جایگاه نفت در پایان فصل این گونه بیان کرد: اگر در بازی‌های بعدی مثل بازی با پرسپولیس باشیم و تا پایان فصل محروم و مصدوم نداشته باشیم. می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. همچنین وقتی دو نوروزی تیم ما که یکی دستش شکست و دیگری همسترینگ پاره کرد به ما اضافه شوند وضعیت بهتر می‌شود.

بازیکن نفت که برخورد او با مهرداد کفشگری در دیدار با پرسپولیس باعث شد دست بازیکن پرسپولیس بشکند، دیروز (شنبه) به عیادت او به بیمارستان رفت. او در این باره گفت: در صحنه مصدومیت مهرداد، توپ به کنار خط رفت و من روی آن خراب شدم. مهرداد نخواست که روی من بیفتد تا استوک کفشش مرا مصدوم کند و به همین دلیل پرید و روی دستش به زمین افتاد.

او ادامه داد: دیروز به ملاقات مهرداد رفتم و به او گفتم که نمی‌توانم در چشمانش نگاه کنم! او هم گفت که تقصیر من نبود. بلکه خودش باید مراقب می‌بود. من و مهرداد چند سال است که رفیق هستیم و با هم رفت و آمد داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)