پرسپولیس نیوز : نماینده مردم دشتی و تنگستان اعلام کرد که طرح دو فوریتی جلوگیری از مزایده چهارم پرسپولیس و استقلال منتفی است.

سید محمد مهدی پورفاطمی در واکنش به صحبت‌های نجف‌نژاد مبنی بر اینکه قرار است برای عدم برگزاری مزایده چهارم باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها به صورت طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی مطرح شود، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم اگر اشتباهی در واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیش آمده مقصر آنهایی هستند که شرایط واگذاری را سخت کردند. باید وضعیت طوری می‌شد که هواداران هم بتوانند در این واگذاری شرکت کنند.

وی ادامه داد:‌ پاسخ من برای نجف‌نژاد این است که چه اتفاقی در کشور رخ داده که در مجلس طرح دو فوریتی طرح شود؟ اصلاً طرح دو فوریتی چه مشکلی را حل می‌کند؟ اصلاً‌ نمایندگان قانع می‌شود طرح دو فوریتی را به اجرا بگذارند؟ چقدر طول می‌کشد شورای نگهبان با این مسئله موافقت کند؟ به نظر من این مسئله منتفی است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان عنوان کرد: باید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خصوصی‌ شوند. دولت چقدر می‌تواند هزینه این دو باشگاه را پرداخت کند. دولت آنقدر مشغله و مشکل دارد که به اداره این دو باشگاه نرسد.

پورفاطمی در پاسخ به این سؤال که آیا چون نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال است این صحبت‌ها را مطرح کرده است، گفت: اختیار مزایده یا عدم مزایده باشگاهی مثل استقلال دست هیئت مدیره نیست و هیئت مدیره نمی‌تواند در این خصوص تصمیم‌گیری کند. وقتی دولت اعلام کرده که باید مزایده برگزار شود هیچ‌کسی نمی‌تواند دیگر تعیین تکلیف کند.

وی تصریح کرد: اراده مجلس این است که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خصوصی‌ شوند و تکلیف آنها مشخص شود. الان آخر فصل است و دو باشگاه باید برای فصل آینده بازیکن بخرند یا بازیکن جا‌به‌جا کنند. نباید این دو باشگاه بلاتکلیف باشند. استقلال که به احتمال زیاد سهمیه آسیایی نمی‌گیرد و پرسپولیس هم احتمال سقوط به لیگ یک را داشت. اگر می‌خواهیم این دو تیم وضعیت خوبی داشته باشند باید زودتر تکلیف‌شان مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)