مرجع خبری پرسپولیس : مدير شبكه سه سيما گفت:‌ با انتقال برنامه‌هاي ورزشي شبكه سه سيما به شبكه ورزش، جاي خالي را با برنامه‌هاي مورد نياز مردم و جوانان پر خواهيم كرد.

 

علي‌اصغر پورمحمدي با بيان اين كه تنها 40 درصد برنامه‌هاي شبكه سه سيما را ورزش تشكيل مي‌دهد، اظهار كرد: ‌ما به خاطر برنامه‌هاي ورزشي، پر بيننده نيستيم و از اين 40 درصد هم تنها بخشي مخاطب زيادي دارد.

وي ادامه داد: ما در فيلم و سريال‌هايمان دقت زيادي داريم و تلاش مي‌كنيم در عين داشتن كيفيت مناسب، مخاطب خوبي هم داشته باشيم و همين سريال «وضعيت سفيد» كه پخش آن به تازگي آغاز شده از مجموعه‌هاي خوب تلويزيون خواهد بود. ضمن آن كه مستندهاي خوبي هم در شبكه داشته و خواهيم داشت.

 

 

مدير شبكه سه سيما در خصوص وضعيت برنامه «90» و آغاز به كار شبكه ورزش گفت: اين در حيطه اختيارات من نيست و آقاي ضرغامي و دارابي(رييس صداوسيما و معاون سيما) تصميم مي‌گيرند اين برنامه كجا باشد.

 

پورمحمدي درباره حواشي اين برنامه اظهار كرد: 90 از برنامه‌هاي خوب شبكه سه سيما و تلويزيون محسوب مي‌شود و هميشه مسؤولان صدا و سيما از اين برنامه حمايت كرده‌اند. خود عادل فردوسي پور هم فردي رسانه‌اي است كه با دقت و وسواس كارش را انجام مي‌دهد.

 

وي تاكيد كرد: ممكن است اين برنامه ايراداتي داشته باشد، اما اشكالات آن نسبت به ويژگي‌هاي خوبش كمتر است.

 

پورمحمدي درباره مباحث مطرح شده بعد از برنامه اخير «90» گفت: كلا اين كه افرادي كه در راس باشگاه‌ها هستند ورزشي باشند يا نه؟ در جامعه مطرح است و نمي‌توان به طرح آن در اين برنامه ايراد گرفت.

 

مدير شبكه سه سيما همچنين درباره برنامه‌ي سينمايي«هفت» و نزديك شدن اين برنامه به اهدافش اظهار كرد: «هفت» به اغلب اهدافش رسيده است اما با وضعيتي كه سينماي ما دارد و اختلافات درون آن، كه شايد منشا اساسي هم ندارد، «هفت» با مشكلات و محدوديت‌هاي زيادي روبه‌رو است كه اين محدوديت‌ها كار را بسيار دشوار كرده است، اما اميدوارم در آينده برنامه بهتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)