سرمربی استقلال خوزستان گفت:قبل از بازی که ما مشکلات مالی را مطرح کردیم، گفتند می خواهند برای باخت بهانه تراشی کنند.

سیروس پورموسوی در رابطه با برتری استقلال خوزستان مقابل الفتح عربستان در اولین بازی آسیایی اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که اولین بازی خود را در آسیا با 3 امتیاز پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما هیچ تجربه ای در آسیا نداشتند اما درهمان نیمه اول نیز بهتر از حریف بودیم. در نیمه دوم فشار را بیشتر کردیم و توانستیم روی یکی از موقعیت ها به گل برسیم.

وی افزود: ما تیم حریف را کاملا آنالیز کرده بودیم و یک بازی آنها در لیگ عربستان و یک بازی آسیایی شان را دیده بودیم. می دانستیم که آنها روی ضربات ایستگاهی ضعف دارند و برنامه ما نیز  روی همین نقطه بود. شاید در چند موقعیت کمی بدشانس بودیم که توپ به گل نرفت اما در دقایق پایانی بالاخره بازیکنان ما مزد تلاششان را گرفتند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره برتری این تیم با وجود مشکلات مالی زیاد تصریح کرد: واقعا از همان روز اول فصل که این بازیکنان پیشنهادهای میلیاردی را رها کردند و با استقلال خوزستان ادامه دادند، نشان دادند که تیمشان برایشان از هر چیزی مهمتر است. حتی بچه های تیم پزشکی و سرپرست ما نشان دادند دنبال بحث های مالی نیستند. خدا را شکر می کنیم که با وجود سختی های زیاد 3 امتیاز با ارزش گرفتیم. قبل از بازی که ما مشکلات مالی را مطرح کردیم، گفتند می خواهند برای باخت بهانه تراشی کنند. از روزی هم که به عمان رسیدیم، مظلوم بودیم و مظلومانه هم به برد رسیدیم.

پورموسوی درباره ادامه راه تیمش برای حضور در امارات و بازی با الجزیره گفت: ما امروز و فردا در عمان تمرین می کنیم اما بعد از آن به شارجه می رویم. در آن شهر تمرینات خود را ادامه می دهیم و یک روز قبل از بازی طبق قوانین مسابقات به شهر ابوظبی می رویم تا با الجزیره روبرو شویم.

وی در خصوص مشکلات مالی این تیم خاطرنشان کرد: باید از آن آژانس هواپیمایی که این بلیت ها را در اختیار ما قرار داد، تشکر کنم چون نه پول  بلیت را از ما گرفتند و نه ویزا. البته ما در انتخاب هتل بی تجربگی کردیم و بعد از رسیدن به مسقط با کمک یکی، 2 ایرانی بامعرفت هتلمان را خیلی سریع تغییردادیم. به هر حال بعد از برگزاری جلسات آقای تاج هزینه برگزاری بازی و سفرهای ما را فعلا تامین کرد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شرایط ورزشگاه سلطان قابوس که امروز میزبان پرسپولیس و الهلال است، بیان داشت: ورزشگاه خوبی است اما در بخش چمن شرایط خیلی مطلوبی ندارد. پرسپولیس هم باید مراقب این مساله باشد. دیروز هم تعدادی از ایرانی ها برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند که از آنها تشکر می کنم. همچنین پرسپولیسی ها نیز به ورزشگاه آمدند و ما نیز امروز با کل اعضای تیم بعد از تمرین به ورزشگاه می رویم تا از آنها حمایت کنیم. معتقدم ساعت بازی دیروز ما بد بود و امروز ساعت بهتری برای برگزاری بازی در نظر گرفته شده، ایرانی ها می توانند حضور پرشورتری در ورزشگاه داشته باشند. البته عمانی ها بیشتر طرفدار الهلال هستند.

پورموسوی درباره اینکه گفته می شود حریف دیروز استقلال خوزستان ضعیف بوده، گفت: متاسفم که از دیروز برخی از افراد این مساله را مطرح کردند. الفتح اصلا ضعیف نبود چون اصلا در این سطح از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیفی وجود ندارد. هزینه چند بازیکن خارجی حریف به اندازه کل بودجه استقلال خوزستان بود. متاسفانه از دیروز برخی می خواستند برد ما را کوچک جلوه دهند اما بدانید که بازیکنان ما همدل شده بودند تا در این بازی برنده شوند.

وی در رابطه با بازی بعدی مقابل الجزیره اظهار داشت: با اینکه دیروز لخویا توانست 3 گل به الجزیره بزند اما به نظرم این تیم اصلا ضعیف نیست. ما دیروز رحیم زهیوی را که همچنان یک استقلالی محسوب می شود، به ورزشگاه لخویا فرستادیم. او نکاتی را درباره الجزیره برای ما نوشته و فرستاده است که از آنها استفاده می کنیم.

پورموسوی در پایان درباره باخت استقلال تهران مقابل الاهلی امارات گفت: من از این نتیجه خیلی ناراحت شدم. البته گل خوردن در دقایق پایانی خیلی سخت است. این شکست می تواند تاثیرمنفی روی نمایندگان ایران بگذارد اما من معتقدم که استقلال می تواند در بازی بعدی برنده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)