پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: هیچ صحبتی با ما در مورد اینکه میثم مجیدی به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه پرسپولیس برود نشده است.

علی پورکیانی، در مورد وضعیت استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات گفت: تازه‌‌ترین عمکلرد ما در نیم فصل نقل و انتقالات فسخ قرارداد با محمد اوسانی و صادق صادقی است. این بازیکنان از لحاظ اخلاقی بازیکنان بسیار خوبی هستند اما از لحاظ فنی نتوانستند رضایت کادرفنی را جلب کنند و از جمع ما جدا شدند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است میثم مجیدی به صورت قرضی به پرسپولیس برود تا در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، اظهار داشت: تاکنون هیچ صحبتی در این مورد نشده است. پرسپولیس یکبار برای جذب این بازیکن به باشگاه نامه‌ای ارسال کرد که ما هم جوابمان را ارائه کردیم. هیچ اتفاق جدیدی در این رابطه نیفتاده و صحبت خاصی مطرح نشده است.

قائم مقام باشگاه‌ استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا پرونده این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل بسته شده است، خاطرنشان کرد: 3 روز تا پایان نقل و انتقالات وقت باقی مانده و هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است. پرونده ما نه باز و نه بسته است. اگر لازم باشد بازیکن هم جذب می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)