پوریا تابان، از دوستان نزدیک نیما نهاوندیان که همراه با وی اجرای برنامه «دورخیز» را نیز بر عهده داشت، گفت: تنها خواهشم این است که تحت این شرایط که هنوز علت مرگ نیما مشخص نشده، به شایعات پیش‌آمده دامن نزنند تا به شخصیت این هنرمند دوست داشتنی لطمه نخورد.

ایسنا: مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» خاطرنشان کرد: خاطرات بسیاری طی مدت چهار سال و هفت ماه در «دورخیز» به عنوان پارتنر در کنار نیما داشتم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و جدای اینکه با وی همکار بودم، همیشه نیما برایم مثل یک برادر واقعی بود. الان هم اصلا رفتنش را باور ندارم و کاملا در شوک هستم.

 

وی گفت: بیش از همه نکته‌ای که مرا ناراحت می‌کند این است که از لحظه‌ای که خبر درگذشت نیما منتشر شده، ثانیه‌ای نیست که تلفن من زنگ نخورد؛ متاسفانه به این فکر می‌کنم که چرا تازه الان همه به فکر نیما نهاوندیان افتاده‌اند؟!

 

این مجری تلویزیون همچنین با ابراز ناراحتی ادامه داد: آیا در این یک سال گذشته کسی از حال نیما خبر می‌گرفت؟ آیا تنها مرگ باعث محبوب شدن انسان‌ها می‌شود؟! این چه رفتاری است که با هنرمندان داریم؟ کاش طی این یک سال گذشته کسی تماس می‌گرفت و حال نیما را می‌پرسید.

 

تابان در ادامه با تاکید بر اینکه با دامن زدن به شایعات موجب آزرده شدن خاطر خانواده‌ی مرحوم نیما نهاوندیان نشوید، اظهار کرد: در حال حاضر هنوز علت مرگ نیما مشخص نشده است و تنها خواهشم این است که به شایعات دامن نزنند چرا که با این اتفاق به شخصیت یک هنرمند و شأن او لطمه می‌خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)