پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سازمان خصوصی‌سازی جزئیات مزایده دو تیم استقلال و پرسپولیس را قبل از آغاز جلسه امروز تشریح کرد.

علی اشرف پوری‌حسینی قبل از آغاز جلسه مزایده استقلال و پرسپولیس با تشریح این مزایده‌ها گفت: خیلی شفاف می‌گویم که در 4 پاکتی که دریافت کردیم هیچ نامه‌ای از شرکت خودروسازان به دست ما نرسیده لذا اینکه گفته می‌شود خودروسازان را جلو فرستاده‌اند تا این دو تیم را بخرند صحت ندارد.

وی ادامه داد: هیات مدیره سازمان بازرسی تصویب کرده پس از اینکه قیمت‌ها ارائه و مزایده شد پس از آن در یک کارگروه با حضور اعضای وزارت ورزش، دادگستری و اقتصاد و دارایی صلاحیت افراد بررسی شده و پس از آن برندگان اعلام می‌شوند.

پوری‌حسینی گفت: نداشتن بدهی بانکی، نداشتن سوءسابقه امنیتی و نداشتن سندی در گرو جزو شرایطی است که باید برندگان از آن برخوردار باشند.

وی افزود: اگر به هر دلیلی کسی که با بالاترین قیمت توانست برنده مزایده باشد و این اتفاق نیفتاد به خاطر این نیست که اهلیت نداشته و مطمئنا به خاطر نقص مدارک یا مورد دیگری بوده باشد.

پوری‌حسینی گفت: متقاضیان خرید را نامشان را اعلام می‌کنیم و پس از بیرون کردن اصحاب رسانه در حضور متقاضیان پاکت‌ها باز می‌شود. کسانی که در مزایده شرکت کردند قبل از شروع جلسه مزایده باید پول خود را به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز کرده باشند که هیچ کدام از آنها این کار را انجام ندادند.

مدیرعامل سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد: اگر بیرون از جلسه اعلام شد که نفر الف برنده اعلام شده و اگر تیم به او واگذار نشد دلیل این نیست که اهلیت نداشته باشد شاید سپرده را واریز نکرده و شاید به خاطر نقص مدارک این اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان اینکه 4 پاکت دریافت شده است، گفت: سه پاکت برای پرسپولیس و یک پاکت برای استقلال را دریافت کردیم که کسی از محتویات آن خبر ندارد و ممکن است دلنوشته‌ای در آن قرار داده باشند. اگر پیشنهادات قابل قبول باشد و اگر اهلیت‌ها تائید شود آن وقت شورای 3 نفره حداکثر تا روز سه‌شنبه نتیجه مزایده را اعلام خواهد کرد.

پوری‌حسینی خاطرنشان کرد:اگر کسی پیش‌پرداخت‌ها را نداده باشد نمی‌تواند در مزایده شرکت کند. اگر کسی نامش اعلام نشد به این معنی نیست که مدارک یا اهلیتش تائید نشده باشد بلکه شاید پیش‌پرداخت‌ها را نداده باشد. ما روزهای یکشنبه و دوشنبه مجاز هستیم کارهای اداری را انجام دهیم و شاید هم تا روز دوشنبه نتایج مزایده را اعلام کنیم.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد تنها بسته پیشنهادی برای استقلال تصریح کرد: این پاکت از طرف شرکت شورایکو به ما رسیده است واگر مدارکش کامل باشد و اهلیتش تائید شود می‌تواند برنده مزایده باشد و ممکن است تمام این کارها صورت بگیرد اما پیش‌پرداخت مدنظر داده نشده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)