پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:ما یک بار این خط را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس تا آخر رفتیم و 90 دقیقه بازی کردیم اما در دقیقه 90 ما را بازگرداند.

عبدالله پوری حسینی درباره اینکه وزارت ورزش قصد دارد بار دیگر استقلال و پرسپولیس را واگذار کند، اظهار داشت: اتفاق جدیدی رخ نداده است. آقای وزیر ورزش در جلسه هیات واگذاری اظهار کردند تمایل داریم این 2 باشگاه عرضه شوند. ما هم گفتیم که لازمه اش این است که بروید و از هیات وزیران مصوبه  بگیرید که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: ممکن است هیات وزیران مصوبه قبلی خود را در ماههای آینده تغییر دهند اما فعلا این اتفاق رخ نداده است. ما مشکلی با واگذاری نداریم.

رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: هر مسئولی از وزارت ورزش بحث واگذاری این 2 باشگاه را مطرح می کند، من به آنها می گویم که من طرف مقابل شما نیستم و خودم امیدوارم این اتفاق رخ دهد. آنها باید یک پیش نویس به هیات وزیران ببرند و مصوبه بگیرند.

پوری حسینی در پایان گفت: ما یک بار این خط را تا آخر رفتیم و 90 دقیقه بازی کردیم اما در دقیقه 90 ما را بازگرداند. اگر هیات وزیران مصوبه جدیدی داشته باشد، ما سر خط خود بازمی گردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)