پرسپولیس نیوز : هواداران پرسپولیس قبل از آغاز بازی پرسپولیس و سایپا، سرود قهرمانی سر دادند.

حاشیه دیدار سایپا و پرسپولیس به شرح ذیل است:

*پزشکان دو تیم پرسپولیس و سایپا که از دوستان یکدیگر بودند قبل از شروع مسابقه در کنار زمین با هم به خوش و بش پرداختند.

* توپ جمع کن های دور زمین قبل از شروع مسابقه در کنار برانکو قرار گرفتند و با سرمربی سرخ پوشان عکسی را به یادگار گرفتند.

* ابراهیم شکوری بازیکن سابق پرسپولیس و مدافع فعلی سایپا قبل از شروع بازی نزد برانکو ایوانکوویچ رفت و دقایقی را با او گفت و گو داشت.

* محمد انصاری با کفش های آبی رنگ در میدان حاضر شد.

* محسن مسلمان بعد از آن که توسط هواداران تشویق شد با دو دست خود عدد های دو و چهار را به یاد هادی نوروزی نشان داد و بعد از آن به سمت هواداران آمد و آنها را تهییج کرد.

*پرچم بزرگی که روی آن پیراهن شماره 24 دیده می شود در میان جمعیت قرار دارد.

 

حسین فرکی 11 بازیکن خود را برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص کرد.

  تیم فوتبال سایپا در اولین دیدار خود در لیگ شانزدهم برابر پرسپولیس با ترکیب آلکساندرو، سیامک کوروشی، مهدی ترابی، حامد شیری، سعید لطفی، امید خالقی، غلامرضا رضایی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، لوپز و روزبه شاه علیدوست به میدان خواهد رفت.

 

در حالی که حدود 40 دقیقه تا آغاز بازی تیم های سایپا و پرسپولیس باقیمانده است بازیکنان دو تیم برای گرم کردن خود وارد زمین تختی شدند.

مهدی طارمی مهاجم سرشناس تیم فوتبال پرسپولیس که امشب در ترکیب اصلی حضور ندارد پیش از آغاز بازی وارد زمین شد و با هواداران این تیم خوش و بش کرد و به شدت تشویق شد. نکته جالب این بود که طارمی با مدل موی جدید در زمین حاضر شد و همین مساله باعث توجه سایرین شد.

طارمی موهای خود را کوتاه کرده است و حالا باید دید با این شکل و شمایل جدید می تواند باز هم برای سرخپوشان تهرانی گلزنی کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)