معاون وزیر ورزش پس از پایان دربی به سوالات متعددی پاسخ داد.

محمد پولادگر در خصوص برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: خیلی بازی خوب و پر هیجانی بود و هواداران راضی از ورزشگاه رفتند. تا آخرین لحظه برنده بازی مشخص نبود و خود این به هیجان بازی افزود و فکر می کنم هواداران شب خوب و خوشی را پشت سر گذاشتند.

وی در خصوص اینکه آیا نیامدن سجادی برای جلوگیری از حرف و حدیث ها بود، گفت: اینطور نیست وزیر خودش به من دستور داد که به نمایندگی از او بیایم. واقعا شرایط جسمانی او هنوز آنقدر خوب نیست که زمان طولانی را در ورزشگاه حاضر باشند.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه هواداران روی سکوهایی در دست تعمیر نشسته بودند و آیا این خطرناک نبود، گفت: نه این را پیش بینی کرده بودند و به هرحال همه بسیج شدیم که در این ورزشگاه شرایطی مهیا شود که شرمنده هیچ هواداری نباشیم و با اطمنیان خاطر بیایند و تیم های خود را تشویق کنند.

پولادگر در خصوص مجوز حرفه ای استقلال عنوان کرد: هفته اول تیرماه قرار است اعلام شود. امیدواریم مدارک استقلال هم تایید شود و ما هم نهایت تلاش خود را می‌کنیم که هر دو تیم را در آسیا ببینیم.

وی در خصوص تعلیق یکی از روسای فدراسیون ها به خاطر اختلاس، گفت: اطلاعی ندارم و مربوط به بخش حقوقی می شود که باید مراحلش طی شود. اینکه می گویید اختلاس بوده، من هم شنیدم. چند روز قبل به وزارت ورزرش ابلاغ شد و وزیر هم به بخش مربوطه ارجاع داد.

پولادگر در خصوص آخرین شرایط فدراسیون ژیمناستیک و اینکه چه تدبیری دارید که کار به تعلیق کشیده نشود، تاکید کرد: تدبیر ما همان بود که انتخابات را با همه تنش ها برگزار کردیم و رئیس فدراسیون الان با حکم وزیر مشغول کار است. متاسفانه اتفاق های خوبی در این فدراسیون نیفتاده است. تلاش می کنیم که این اتفاق (تعلیق) نیفتد. متاسفانه فرایندی در این فدراسیون در 2 سال گذشته اتفاق افتاده و کسی که الان مدعی است، در تیرماه 1400 دوره اش تمام شده است. ما از نهادهای امنیتی درخواست داریم که رسیدگی کنند. البته گزارش دادیم و براساس همان گزارش اجازه ندادند که این فرد در انتخابات حاضر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)