پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر حرف از جدایی زدم به خاطر بازارگرمی و دریافت رقم‌های میلیاردی نبود.

مهرداد پولادی پس از امضای قرارداد یک ساله با پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا یکباره نظرش برای ماندن در پرسپولیس برگشت گفت: من نظر خودم را پس از جلساتی که با پرسپولیسی‌ها به توافق نرسیدم اعلام کردم اما قرار شد باز هم پای میز مذاکره تصمیم نهایی را بگیریم.

وی افزود: خوشبختانه پس از یک گفتمان خودمانی همه چیز را گفتیم و سوتفاهمات کوچک را که داخل خانواده بود برطرف کردیم و خدا را شکر می‌کنم که دوباره به پرسپولیس پیوستم. آنقدر بازیکن خوبی هستم که همیشه پیشنهاد دارم اما خدا می‌داند هیچ وقت دنبال بازار گرمی و خود‌شیرینی نبودم. من دروغی نگفته بودم و واقعیت را گفتم ولی بعدا در جلسه دوباره مشکلاتمان را حل کردیم.

پولادی در جواب به این پرسش که برخی ها می‌گویند مشکلش با قرمز‌پوشان مالی بود گفت: اصلا بحث مالی و این حرف ها در میان نبود. متاسفانه برخی جاها نوشتند پولادی می‌خواهد به سپاهان برود یا به تیم‌های دیگر ایرانی برود.

وی افزود: من در مصاحبه قبلی ام همه حرف هایم را زدم.  مسئولان پرسپولیس می‌توانستند که شهادت دهند من برای پول با آنها مشکلی نداشتم. خدا را شکر می‌کنم که مسئولان سپاهان نیز مصاحبه کردند و گفتند نظری روی من ندارند همه چیز مشخص شد.

پولادی ادامه داد: هیچ جا نگفتم که من را سپاهان یا فلان تیم ایرانی با قیمت بالا می‌خواهد اما همه چیز با صحبت‌های امروز تمام شد و خدا را شکر مشکل داخلی خانوادگی ما هم حل شد و در خدمت تیم بزرگ پرسپولیس هستم.

وی درباره پرسپولیس دایی گفت: اول باید از یحیی گل‌محمدی تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که به عنوان یک پرسپولیسی‌ واقعی آمد و تیم را در شرایط بد تحویل گرفت و به فینال جام حذفی برد. یحیی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و الان جانشین او هم آدم بزرگی مثل دایی است.

این بازیکن تصریح کرد: دایی با پرسپولیس در دوران فوتبال و مربیگری‌اش جام آورده و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد چون همه ایران او را می‌شناسند. انشاءالله با کمک بازیکنان، هواداران بتوانیم امسال هم سال خوبی را با دایی همراه با پرسپولیس داشته باشیم.

پولادی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران می خواهم که امسال هم از پرسپولیس بیشتر از سال گذشته حمایت کنند. ما هم سعی می‌کنیم خواسته‌های آنان را برآورده کنیم. مطمئن باشید شرایط خوبی برای پرسپولیس در فصل جاری مهیا می‌شود که امیدواریم با یک جام این شرایط خوب را برای هواداران تا پایان فصل جشن بگیریم. من هم اگر صحبتی در خصوص جدایی ام از پرسپولیس زدم به خاطر شرایط حرفه‌ای فوتبال بود و باور کنید دنبال بازار گرمی و یا برخی لقب‌های میلیاردی و این حرف ها نبودم. مشکل خانوادگی‌ام حل شد و دوست ندارم همه چیز را بشکافم. مهم این است که الان در خدمت پرسپولیس هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)