خبرگزاری پرسپولیس : پرسپولیس در حالی باید مقابل ملوان قرار بگیرد که در حال حاضر 11 امتیاز از استقلال کمتر دارد و این به هیچ عنوان برای سرخ پوشان خوشایند نیست.

حتی این احتمال وجود دارد که این اختلاف امتیاز بیشتر هم شود چرا که پرسپولیس این هفته بازی سختی در انزلی خواهد داشت. مهرداد پولادی هافبک چپ پای پرسپولس در مورد بازی با ملوان حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:  «بازی در انزلی یکی از بازی های سخت پرسپولیس است چون ملوان همیشه در زمین خودش فوتبال متفاوتی را انجام می دهد ولی ما باید تحت هر شرایطی آنها را در زمین خودشان شکست دهیم.»
او در مورد اختلاف 11 امتیازی استقلال و پرسپولیس در جدول رده بندی تاکید می کند: «این اختلاف 11 امتیازی زیاد است به همین دلیل ما باید در بازی با ملوان و تراکتور حتما 6 امتیاز بگیریم تا منتظر نیم فصل دوم باشیم. ما باید این اختلاف امتیازی با استقلال را کم کنیم.» خیلی ها معتقدند پرسپولیس این اختلاف امتیازی را نمی تواند جبران کند ولی پولادی می گوید: «هنوز 19 بازی دیگر در لیگ داریم و چیزی را نمی توانی پیش بینی کرد. چند سال پیش هم استقلال دوازده، سیزده امتیاز از پرسپولیس بیشتر داشت که آن زمان سرمربی استقلال مرفاوی بود. در پایان فصل اما پرسپولیس سوم شد و بالاتر از استقلال قرار گرفت.»
از پولادی در مورد وضعیت خودش سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد: «خدا را شکر شرایط خوبی دارم و امیدوارم در بازی با ملوان عملکرد خوبی داشته باشم.» از او می خواهیم که نتیجه بازی با ملوان را پیش بینی کند که می‌گوید: «پیش بینی سخت است چون بازی آسانی نداریم. البته نباید به شرایط حریف و ورزشگاه انزلی توجه داشته باشیم و حتما باید استقلال را ببریم. الان شرایط طوری است که دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم تا خیلی زود به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شویم.»
پولادی در پاسخ به این سوال که قبول داری تیم ملی برای رفتن به جام جهانی کار سختی دارد تاکید می کند: «کار ما سخت شده ولی هنوز شانس داریم. این تیم پتانسیل رفتن به جام جهانی را دارد و من شک ندارم که به جام جهانی می رویم. فقط باید رسانه ها و مردم از تیم ملی حمایت کنند و اگر هم انتقادی هست باید منطقی باشد تا به تیم ملی کمک کند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)