خبرگزاری پرسپولیس : اظهارنظرهاي تند پيشكسوتان پرسپوليس درباره گل‌محمدي، برخاي از بازيكنان پرسپوليس را حسابي شاكي كرده است.

از جمله مهرداد پولادي كه درباره پيروزي بر نفت تهران به خبرنگاران توضيح داده اما بخش پاياني حرف‌هايش كه پاسخ به پيشكسوتان پرسپوليس است از بخش اول هم پروپيمان‌تر از آب در آمده!

مهرداد پولادي كه بعد از سه بازي در پست مدافع چپ به ميدان رفت درباره بازي با نفت مي‌گويد: «نتيجه خوبي گرفتيم و به روند رو به رشد خود ادامه داديم البته بايد از هواداران تشكر كرد كه در يك روز غيرتعطيل به ورزشگاه آمدند و در اين سرما از پرسپوليس حمايت كردند. هنوز خيلي كار داريم تا بهتر شويم چون پتانسيل تيم ما بالاست. اميدوارم طوري نتيجه بگيريم كه محبت هواداران را جبران كنيم.»

وي درباره استقبال هواداران از بازي‌هاي پرسپوليس مي‌گويد: «من كاري به بقيه تيم‌ها ندارم ولي واقعيت اين است كه اگر هر تيمي جاي پرسپوليس بود هيچ تماشاگري نداشت. حالا ثابت مي‌شود پرسپوليس پرطرفدارترين تيم آسيا است و هواداران متعصبي دارد.»

پولادي درخصوص انتقادهاي عبدي و پيوس به گل‌محمدي مي‌گويد: «من احترام خاصي براي آقاي عبدي قايلم و نمي‌دانم جريان چه بود. او آدم باشخصيتي است ولي بعضي افراد كه در مورد پرسپوليس صحبت مي‌كنند بهتر است گذشته خود را مرور كنند و ببينند چه كارنامه‌اي داشته‌اند. اگر مشكلي هست يا حرفي دارند بهتر است به باشگاه بيايند نه اينكه در رسانه‌ها صحبت كنند.»

وي ادامه مي‌دهد: «فرشاد پيوس آقاي گل ايران و بازيكن پرسپوليس بوده و قابل احترام است اما من يك سال و نيم است كه پرسپوليسي شده‌ام و مهر قراردادم هنوز خشك نشده. بهتر است آقاي پيوس گذشته خودش را بررسي و بعد صحبت كند. آقاي پيوس! اگر شما به‌عنوان مربي به پرسپوليس مي‌آمديد دلال‌بازي نبود و حالا كه بگوويچ آمده است دلال‌بازي است؟ هر پيشكسوتي كه ادعاي دوست داشتن پرسپوليس را دارد نبايد چوب لاي چرخ اين تيم بگذارد. شما خودتان مي‌بينيد كه بزرگاني مثل كلاني، بهزادي، فنوني‌زاده و خيلي‌هاي ديگر چه برخوردي با پرسپوليس دارند.»

پولادي مي‌گويد: «بعضي‌ها تحت هر شرايطي از پرسپوليس انتقاد مي‌كنند كه اين درست نيست. پرسپوليس نه براي پروين است، نه براي دايي و نه براي رويانيان و كاشاني. پرسپوليس براي مردم است كه 30 ميليون هوادارش با برد و باخت‌هايش خوشحال و ناراحت مي‌شوند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)