پرسپولیس نیوز :  مهرداد پولادی می گوید برای بازگشت به تمرین‌های گروهی عجله نمی‌کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره آغاز تمرین دویدن خود بعد از مدت‌ها اظهار کرد: شکر خدا بعد از 7 ماه مصدومیت از روز گذشته تمرین دویدن را شروع کردم. خوشبختانه مشکلی نداشتم و امیدوارم هرچه زودتر بتوانم به میادین برگردم و به پرسپولیس کمک کنم.

او در پاسخ به این سوال که طبق پیش بینی پزشکان چه زمانی می‌تواند در تمرین‌های گروهی شرکت کند، گفت: از آنجایی که مدت زمان زیادی از میادین دور بودم باید سه، چهار هفته خوب بدنسازی کنم. نمی‌خواهم ریسک کنم و برای بازی کردن عجله نمی کنم. در هفته‌های پیش‌رو زیر نظر مولایی بدنسازی می‌کنم تا به امید خدا زودتر بازگردم.

پولادی با تشکر از همه کسانی که در این مدت به یادش بودند، گفت: مصدومیت ناخواسته‌ای برایم پیش آمد. در واقع اتفاق کوچکی بود که بزرگ شد اما حتما خیری در آن بوده است. با این حال دوره این آسیب دیدگی تمام شد و من الان تمرکزم روی بازگشت هرچه سریعتر به میادین است. جا دارد همین جا از همه کسانی که در این مدت به من کمک کردند و به فکرم بودند تا دوره سخت مصدومیت را پشت سر بگذارم تشکر کنم.

او گفت: دوست دارم بعد از حضور در پرسپولیس یک بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم. بنابراین سعی می کنم با آمادگی کامل وارد میادین شوم تا از مصدومیت مجدد احتمالی جلوگیری شود.

مدافع پرسپولیس درباره شرایط این تیم بعد از شکست جنجالی مقابل سپاهان هم گفت: آن بازی تمام شد و اگر بخواهیم همچنان به اتفاقات بازی مقابل سپاهان فکر کنیم، بازی‌های بعد را از دست می‌دهیم. خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و فکر و ذکرشان این است که سه امتیاز بازی مقابل فجرسپاسی را بگیرند. امتیازهای بازی‌های خانگی اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و باید آنها را به دست بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)