پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی ها منتظر بودند برای من اتفاق بدی بیفتد و پشت سرم حرف بزنند.

مهرداد پولادی درباره مصدومیتش و شایعاتی که درباره او مطرح شده حرفهای جالبی زده که آنها را در ادامه می خوانید.

* قرار است برای جراحی به خارج از کشور بروی؟

– هنوز چیزی معلوم نیست. پایم را در ایران به چند جراج متخصص نشان دادم و قرار است آنها نظراتشان را بگویند تا در نهایت به یک جمع بندی برسم  و تصمیمم را بگیرم.

* می گویند وقتی در تمرین پرسپولیس همبازیانت را می بینی با حسرت به آنها نگاه می کنی؟

– حسرت؟ نه بابا این دیگر چه حرفی است؟ خدا را شکر همه چیز خوب است و من هم از شرایطم ناراضی نیستم. این حرف و حدیث ها را جدی نگیرید. به هر حال برای هر فوتبالیستی مصدومیت پیش می آید و من هم دارم با قدرت با مصدومیتم می جنگم.

* یکی از روزنامه ها هم نوشته بود حفره ای در پای تو ایجاد شده؟

– ای بابا از این همه حرف و حدیث خسته شده ام. اگر بخواهم همه این حرف و حدیثها را پیگیری کنم دیگر وقتی برای مداوای مصدومیتم نمی ماند. این روزها هر کسی هر چه دلش می خواهد برای من می نویسد. اگر من هم بخواهم به همه جواب بدهم که نمی شود.

* حالا درباره مشکل اصلی که برایت پیش آمده صحبت کن تا همه بدانند چه اتفاقی افتاده.

– وقتی مصدوم شدم برای مداوا به پای من کورتون تزریق کردند. از پشت پایم پوست برداشتند و همین باعث ایجاد یک زخم شد. هنوز هم این زخم ترمیم نشده و به زمان احتیاج دارد. کمی هم احساس درد می کنم چون بالاخره آن قسمت از پا حساس است و باید با آن مدارا کنم. هنوز هم معلوم نیست به عمل جراحی نیاز دارم یا نه.

* فکر می کنی دوری ات از فوتبال چقدر طول بکشد؟

– هنوز معلو نیست. شاید یک ماه و شاید هم 3 ماه. همه چیز بستگی به نظر جراحان دارد. امیدوارم زودتر برگردم تا بتوانم برای تیم ملی هم بازی کنم.

* دلت برای فوتبال تنگ شده است؟

– خیلی زیاد. ما فوتبالیستها با فوتبال زندگی می کنیم اما خب قسمتم این بوده که الان تمرین و بازی نکنم.

* الان روحیه ات چطور است؟

– خدا را شکر خیلی خوب هستم. اصلا ناراحت نیستم و دوستان خوبی دارم که در این مدت همواره به یادم بوده اند. یک سری آدم هم منتظر رخ دادن چنین اتفاقی برای من بودند تا اذیتم کنند. وقتی مصدومیتم تمام شد و به فوتبال برگشتم جواب همه آنها را می دهم.

* در این مدت دوستان استقلالی ات هم پیگیر حالت بودند؟

– بله که جا دارد از همه آنها تشکر کنم. جواد نکونام و مهدی رحمتی خیلی حالم را می پرسیدند. مسعود شجاعی هم خیلی پیگیر کارم بود که از او هم ممنون هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)