خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اجازه دهید به جام‌جهانی برویم بعد همدیگر را بکشید.

به نقل از فارس، مهرداد پولادی در گفت و گویی پس از چند روز سکوت خود را شکست و در خصوص وضعیت تیم ملی و پرسپولیس صحبت‌‌های زیر را اعلام کرد:

* ابتدا در خصوص وضعیت تیم ملی بگو آیا با شکست مقابل ازبکستان کار برای صعود پیچیده‌تر نشد؟

متاسفانه در شرایط بسیار سخت و عجیبی قرار گرفته‌ایم ولی مطمئن باشید صعود به جام جهانی نشدنی نیست. باید با یک همت ملی سعی و تلاش چند برابر به جام جهانی برویم. متاسفانه غفلت بدی کردیم و نتیجه را مقابل ازبکستان واگذار کردیم. ما 3 بازی حساس را که بسیار سخت و دشوار است، پیش رو داریم باید همه به یکدیگر کمک کنیم که از این مسیر سخت در فوتبال کشورمان با قدرت و سربلند بیرون بیایم. امیدوارم همه تا دقیقه 90 به تیم ملی کمک کنند.

* اگر جدول را ببینی بازی‌های ازبکستان نسبت به تیم ملی ایران راحت‌تر است آنها روی کاغذ شانس بیشتری برای صعود دارند؟

شما به دنبال این نباشید که روی کاغذ حساب کنید چه تیمی به مرحله بعدی صعود می‌کند. فوتبال غیر قابل پیش بینی است، قبل از بازی با ازبکستان همه این شانس را به ما داده بودند که پیروز می‌شویم و مسافر برزیل خواهیم شد ولی به یکباره همه چیز تغییر کرد. قطعا در 3 بازی آینده نیز خیلی از مسائل تغییر پیدا خواهد کرد به شرط اینکه ما خودمان باشیم و با امتیازهای کامل زمین بازی را ترک کنیم.

* اما تیم‌های دیگر نیز بیکار نشسته اند؟

مطمئن باشید ما منتظر نمی‌شویم تا تیم‌های دیگر یک گام بردارند و انشاالله مستقیم به جام جهانی می‌رویم. حیف است که فوتبال ایران در جام جهانی نباشد و حسرت بخوریم.

* قبول داری که در بازی مقابل ازبکستان کمی متفاوت‌تر از بازی با کره بودید؟

روبروی ازبک بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم. شرایط داوری و همه چیز دست به دست هم داد در یک بازی که باید می‌بردیم نتیجه را به حریف واگذار کردیم. باور کنید برای همه بچه‌ها و کادر فنی خیلی سخت بود. شخصا هنوز باورم نمی‌شود که این اتفاق افتاده اما این هم جزئی از فوتبال است و باید قبول کنیم شرایط برای ما بسیار سخت شده. اگر بخواهیم هر روز به فکر بازی با ازبکستان و شکست مقابل این تیم باشیم مطمئن باشید 3 بازی آینده خودمان را از دست می‌دهیم. ما باید گذشته را فراموش کنیم و با سعی و تلاش چند برابر در 3 بازی آینده به نتیجه خوب برسیم. در حال حاضر نیاز به آرامش داریم.

* اما روزهایی که نیاز به آرامش دارید همه با همدیگر جنگ و دعوا دارند و انگار همه چیز به آخر رسیده؟

متاسفانه در فوتبال ما همیشه جنگ و دعوا وجود دارد. شما یک روزی را به من بگویید که در فوتبال ما جنگ و دعوا نباشد اما من خواهش می‌کنم همه این جنگ‌ و دعواها را کنار بگذارید چون 3 بازی سرنوشت ساز و مهم در انتظار فوتبال ایران است. بگذارید به جام جهانی برویم بعد همدیگر را بکشید. اجازه بدهید تیم ملی به جام جهانی برود. در حال حاضر به نظر من مردم هستند که عذاب می کشند، پس باید برای رضایت دل آنها تلاش کنیم.

* قبول داری حضور در جام جهانی نه تنها برای مردم بلکه برای بازیکنان هم مهم است؟

بله، 100 در 100 این موضوع مهم است. اگر نگاهی به جام جهانی قبلی داشته باشیم متوجه می شویم همه بازیکنان ما با درخشش در جام جهانی توان این را پیدا کرده‌اند ترانسفر شوند. اگر به جام جهانی نرویم یک نسل فوتبال کشورمان می‌سوزد و مطمئن باشید ضربه این موضوع را فوتبال ما می‌خورد. من از همه می‌خواهم هر کمکی که می توانند از امروز به تیم ملی کمک کنند. مسئولان، بازیکنان مربیان، رسانه‌ها باید بدانند تا با کمک آنها می‌توانیم به جام جهانی برویم.

* راستی در مورد پیشنهاد خارجی خودت چه تصمیمی گرفتی آیا به بلژیک می‌روی؟

درباره این موضوع باید آقای رویانیان صحبت کند اما فکر نکنم با جدایی من موافقت شود. پرسپولیس در حال حاضر نیاز به کمک من دارد، شخصا دوست دارم در این تیم بمانم. اگر وضعیت تیم در جدول بهتر شود و به بالا بیاید دوست دارم ترانسفر شوم اما با این شرایط کمک به پرسپولیس بسیار مهم تر است. همیشه در تیم ملی و پرسپولیس به تیم فکر می کنم.

* تو در تیم ملی در جناح چپ بازی می‌کنی و کی‌روش اصرار دارد که باید در پرسپولیس هم همین اتفاق بیفتد آیا این موضوع درست است؟

یک صحبت‌هایی مبنی بر این موضوع شده. من در تیم ملی در جناح چپ بازی می‌کنم اما نظر سرمربی پرسپولیس متفاوت با تیم ملی است. در پرسپولیس هر جا ژوزه صلاح بداند بازی می‌کنم تا در خدمت تیم باشم. برایم هیچ فرقی ندارد و فقط به دنبال خدمت به پرسپولیس هستم.

* شرایط پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

خوشبختانه با 20 امتیاز تنها با تیم دوم 5 امتیاز اختلاف داریم انشاالله اگر در دو بازی آینده تا نیم فصل 6 امتیاز بگیریم در نیم فصل دوم می‌توانیم اتفاقات نیم فصل اول را جبران کنیم، البته اگر 4 امتیاز هم بگیریم بد نیست چون با این شرایط می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

* به نظر تو چرا بازی مقابل ذوب آهن سخت شد؟

در بازی مقابل ذوب آهن شرایط طوری بود که 20 دقیقه اول خیلی بد بودیم و 2 گل هم خوردیم اما اتفاقات فوتبال باعث شد ذوب آهن 10 نفره و بعد 9 نفره شود شرایط برای ما تغییر کرد و با یک پیروزی شیرین در دقیقه 96 توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

* بعد از اتفاقات بازی با مس کرمان نگاه ها روی تو زوم شد و در بازی با ذوب آهن هم که تعویض شدی باز ناراحت بودی.

مربی صلاح می‌داند که کدام بازیکنی چه اندازه در زمین باشد، چون مربی خودش باید جواب بدهد نه من. این هم جزئی از فوتبال است مربی نفر اول است و اگر صلاح بداند یک بازیکن تعویض می‌شود. ناراحتی من روی نیمکت بیشتر بابت این موضوع بود که 2 بر صفر عقب بودیم فکر کردم اگر در زمین بودم بیشتر می‌توانستم به پرسپولیس کمک کنم اما بیرون آمدم و خدا را شکر در دقیقه 96 پیروز میدان بودیم. امیدوارم با اضافه شدن سایر بازیکنان مصدوم پرقدرت‌تر شویم.

* کریمی هم به پرسپولیس برگشت؟

اکثر مردم از جمله خودم دوست داشتیم، کریمی برگردد. خدا را شکر ژوزه و رویانیان هم با کریمی کنار آمدند تا او برگردد. امیدوارم هر چه سریعتر مصدومیتش برطرف شود به ما کمک کند. کریمی بازیکن بزرگی است و باید قدر او را بدانیم.

* بعد از اینکه مهدوی کیا پنالتی را از دست داد چه احساسی داشتی، برخی‌ها می‌گویند پرسپولیس به زور و کمک داور ذوب آهن را شکست داد؟

سؤال خوبی پرسید، چند سال پیش پرسپولیس در دربی 9 نفره مقابل استقلال بازی کرد و در آن بازی گل نخورد و نباخت. شرایط فوتبال همین است در بازی مقابل ذوب آهن همه به آب و آتش زدیم که پرسپولیس برنده باشد. ما به جز اینکه پنالتی را از دست دادیم چند موقعیت 100 در 100 را گل نکردیم. خدا هم به هواداران لطف کرد و توانستیم این بازی حساس را با برد پشت سر بگذاریم. امیدوارم در بازی‌های آینده مخصوصا خارج از خانه پرقدرت‌تر ظاهر شویم تا به نتایج دلخواه برسیم و به بالای جدول برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)