خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: در بازی برابر کره‌جنوبی «من» معنایی نداشت و همه «ما» شدیم و این تیم را شکست دادیم.

مهرداد پولادی در مورد صحبت‌های رویانیان مبنی بر اینکه پولادی در دیدار روز سه‌شنبه با کره خیلی با غیرت بازی کرد، گفت: آقای رویانیان همیشه به من لطف دارند، خدا را شکر می‌کنم توانستم رضایت همه را جلب کنم. همیشه دنبال کاری بودم که بتوانم جواب محبت‌های سردار را بدهم. ایشان همیشه پشت ما بوده‌اند، متاسفانه در پرسپولیس نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و ایشان ناراحت شدند اما امیدوارم جبران کنیم و جواب خوبی‌های رویانیان را بدهیم.

وی در مورد کسب پیروزی مقابل تیم کره جنوبی در چارچوب مسابقات مقدماتی جام‌جهانی، اظهار داشت:‌ همه با هم دنبال موفقیت ایران بودیم، هیچکس فکر "من" نبود و همه "ما" شده بودند. همه دوست و یکدل دنبال موفقیت تیم ملی بودیم از روی سکوها گرفته تا رسانه‌ها 11 بازیکن و نیمکت‌نشینان همه برای کسب این پیروزی تلاش کردند. این برد شیرین را به مردم ایران تبریک می‌گویم. دست تک تک مردم چه آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند و چه آنهایی که روبروی تلویزیون بازی را دیدند می‌بوسم. لیاقت تیم ملی بیشتر از این حرف‌هاست و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم.

ملی‌پوش تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا این پیروزی، ملی‌پوشان را دچار غرور نمی‌کند، عنوان کرد: شرایط به شکلی است که حق نداریم مغرور شویم، کره 7 امتیازی است و ازبکستان با 5 امتیاز پشت سر ما رقابت تنگاتنگی دارد. کسب پیروزی در بازی خانگی مقابل ازبکستان حیاتی است. هواداران و رسانه‌ها باید کمک کنند. هنوز چیزی تمام نشده، اگر ازبکستان را شکست دهیم کارمان خیلی جلو می‌افتد و آن موقع خیالمان راحت‌تر می‌شود. دیشب، شب خوب ما بود و انشاءالله بتوانیم جشن صعود به جام جهانی را در حضور 100 هزار هوادار در آزادی و 70 میلیون ایرانی بگیریم.

وی در مورد اینکه عملکرد خوبش در بازی برابر کره آیا مسئولیتش را در پرسپولیس بیشتر نمی‌کند، اظهار داشت: هنوز برای پرسپولیس کاری نکرده‌ام و این موضوع را قبول دارم. تلاش همه بازیکنان این است که پرسپولیس از این وضعیت خارج شود و از پائین جدول بالا بیاییم. از هواداران می‌خواهم مثل بازی با کره از ما حمایت کنند تا در دیدار برابر راه‌آهن به پیروزی برسیم و به شرایط‌مان سروسامان بدهیم. در بازی مقابل کره دیدیم بعد از 10 نفره شدن، برخی خیال کردند که کارمان تمام شده اما ثابت کردیم که فوتبال 90 دقیقه است.

وی تاکید کرد: کره تیم ساده‌ای نبود و برای کسب امتیاز به تهران آمده بود اما با عملکرد خوبمان توانستیم آنها را شکست دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)