خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برایم فرقی نمی‌کند کجا بازی کنم و مهم خدمت به پرسپولیس است.

اول در خصوص بازی مقابل ملوان بگو این بازی را چطور ارزیابی کردی؟

خوشبختانه پس از مدت ها نتیجه خوبی گرفتیم. با توجه به اینکه فوتبال خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتیم ملوان قدرتمند را در تهران متوقف کردیم. این برد ناقابل را تقدیم می‌کنیم به تک تک هواداران فهیم پرسپولیس، چون تا اینجای کار برای آنها هیچ کاری نکردیم و من امیدوارم باز هم این روند ادامه داشته باشد.

آیا پرسپولیس این روند را می‌تواند ادامه بدهد؟

باید این اتفاق بیفتد. ما باید همین روند را با یک پیروزی در لیگ مقابل صنعت نفت ادامه بدهیم و انشاءالله باز هم با پیروزی بازی‌ها را پشت سر بگذاریم.

برخی‌ها از بازی زیبا و جسورانه پرسپولیس تعجب کرده‌اند دلیل این اتفاق چه بود؟

متاسفانه ما کمی از لحاظ روحی و روانی در افت بودیم. خوشبختانه در طول مدتی که کادر فنی جدید آمد از لحاظ روحی و روانی بر روی بچه‌ها کار کرد من باز هم می‌گویم بازیکنان پرسپولیس همه بزرگ هستند و سالها در تیم ملی توپ زده‌اند. مشکلشان فقط از لحاظ روحی و روانی بود که خوشبختانه با کاربلدی کادر فنی خیلی از مسائل حل شد اما واقعا دستورات تاکتیکی را نیز بچه‌ها ریز به ریز پیاده کردند و همین موضوع باعث موفقیت پرسپولیس بود.

درباره خودت هم بگو. پست بازی‌ات را هم عوض کردی؟

با تشخیص کادر فنی در بازی مقابل ملوان در پست هافبک چپ به میدان رفتم و به نظرم عملکردم خیلی خوب بود. برای من مهمتر از همه چیز خدمت به پرسپولیس است. حالا برایم فرقی ندارد در دفاع چپ هافبک یا جایی دیگر بازی کنم.

آیا این روند ادامه دار خواهد بود؟

باید همین راه را ادامه بدهیم چون ما تا به امروز برای پرسپولیس هیچ کاری نکرده‌ایم و به جایگاه واقعی پرسپولیس در لیگ برتر نرسیده‌ایم. باید تلاش و فشار را بیشتر کنیم چون خیلی بدهکار مردم هستیم و باید انشاءالله در نیم‌فصل دوم به بالای جدول و حتی موفقیت در جام حذفی برسیم اما هواداران هم باید در همه زمینه‌ها صبور باشند.

اتفاقاتی که علیه زارع افتاد شما موافق یا مخالف آن هستید؟

متاسفانه در ورزشگاه‌های ما باب شده که این اتفاق‌ها بیفتد این حرکت‌ها به نظر من اصلا درست نیست چون مازیار در پرسپولیس هم بازی کرده بود و اگر هم در شهر خودش گل‌زنی کرده خوشحالی هم انجام داده، کاری نمی‌شود کرد. نباید در فوتبال به خانواده کسی توهین کرد. این کار درست نیست. در بزرگترین تیم‌های اروپایی هم نقل و انتقالات بزرگ و کوچکی رخ می‌دهد اما آیا کسی به کسی دشنام می‌گوید. امیدوارم روزی برسد که در ورزشگاه‌های ما دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم چون نسل جوان ما این کار را نمی‌پسندد. شاید یک روز پدری دست پسری را گرفت تا فوتبال را در ورزشگاه ببیند اما قطعا با این شرایط جرات این کار را نمی‌کند.

اما قبول داری خود زارع هم مقصر بود؟

درست نبود با مازیار اینطور برخورد شود. مازیار هم با بازی خود برای پرسپولیس زحمت کشیده بود. امیدوارم دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

باور داشتی که 6 گل به ملوان بزنید؟

قبل از بازی وقتی که با بچه‌ها صحبت می‌کردم به آنها گفتم خیلی راحت این بازی را می‌بریم چون امیدوارم بودم. فکر نمی‌کردم با 6 گل برنده این بازی باشیم. گفتم حداقل با 3 گل ملوان را شکست می‌دهیم اما این اتفاق نیفتاد. ما باید این بازی را فراموش کنیم چون هر چیزی که اتفاق افتاده تمام شد و رفت. امیدوار هستم که در بازی مقابل صنعت نفت آبادان نیز این موفقیت‌های خودمان را تکرار کنیم و از این به بعد هم باید هواداران بیشتر به ورزشگاه آزادی بیایند و از ما حمایت کنند چون به پشتوانه آنها نیاز داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)