خبرگزاری پرسپولیس: مدافع تیم ملی فوتبال ایران بر آمادگی کامل این تیم برای رویارویی در بازی فردا مقابل کره جنوبی تاکید دارد و معتقد است اگر دستورات کادر فنی اجرا شود می‌توانیم کره را ببریم.

مهرداد پولادی درباره بازی فوتبال ایران و کره جنوبی گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ملی خوب است. ما تمرین‌های سازنده‌ای را پشت سر گذاشتیم و به خوبی برای بازی با کره آماده شدیم. امیدوارم با حضور همه هواداران که ورزشگاه آزادی را پر خواهند کرد بتوانیم سه امتیاز لازم را کسب کنیم.

وی افزود: وقتی تیم ملی در خانه خودش بازی می‌کند صددرصد به دنبال سه امتیاز است البته همیشه برتری نسبی در بازی‌های ایران و کره با تیم ملی ما بوده و بازی‌های خوبی مقابل کره‌ای‌ها به نمایش گذاشتیم. هرچند نمی‌توان بازی فردا را پیش‌بینی کرد اما فکر می‌کنم روز خوب تیم ایران باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی برای مهار سرعت بالای بازیکنان کره‌ای برنامه‌ای دارد گفت: به هر حال بازیکنان تیم‌های شرق آسیا سرعتی هستند و ما آن‌ها را کاملا می‌شناسیم. تیم ایران روی نقاط ضعف و قوت کره جنوبی کار کرده است. اگر باهوش عمل کنیم و بتوانیم به خوبی دستورات کادر فنی را اجرا کنیم همه چیز خوب خواهد بود. بازیکنان هیچ گونه استرسی برای این بازی مهم و حساس ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)