قول دادم در مورد بلاژویچ مصاحبه نکنم/ با پیراهن پرسپولیس از اعتبار فوتبال ایران دفاع می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم ملی فوتبال ایران با اعلام اینکه صبح شنبه رضایتنامه وی برای حضور در پرسپولیس از سوی باشگاه مس کرمان صادر شده است، گفت: طبق قانون فقط در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌توانم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.

 

مهرداد پولادی در خصوص جدایی‌اش از تیم مس کرمان و پیوستن به تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق افزود:

 

درحال حاضر در کرمان هستم و صبح امروز مسئولان باشگاه مس کرمان رضایتنامه‌ام را برای پیوستن به تیم پرسپولیس صادر کردند.

 

وی با بیان اینکه قراردادش با باشگاه مس تا پایان فصل جاری است، تاکید کرد: طبق قوانین سازمان لیگ برتر من فقط در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌توانم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم اما در رقابت‌های لیگ برتر قادر به همراهی این تیم نیستم.

 

مدافع – هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه “تا پایان فصل جاری و به منظور حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با باشگاه پرسپولیس قرارداد خواهم بست”، تاکید کرد:  فعلا در خصوص فصل آینده نمی‌توانم صحبت کنم و حضورم در تیم پرسپولیس در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به نظر کادر فنی تیم پرسپولیس و توافق من با مسئولان این باشگاه بستگی دارد.

 

وي در همين رابطه افزود: بحث حضورم در پرسپوليس براي ليگ قهرمانان آسيا يك بحث ملي است و اميدوارم بتوانم در اين رقابت‌ها به پرسپوليس خدمت كنم و با سعي و تلاشم از فوتبال ايران در آسيا دفاع كنم. مديران باشگاه مس در حق من بزرگي كردند كه اين شرايط را برايم فراهم ساختند.

 

پولادي كه در تعطيلات نيم فصل ليگ برتر فوتبال نيز مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپوليس قرار گرفته بود، ولي انتقالش به اين تيم امكان پذير نشد، اكنون تنها مي‌تواند پرسپوليس را در آسيا همراهي كند و نمي‌تواند براي اين تيم در ليگ برتر بازي كند. وي در اين رابطه گفت: دوست داشتم نيم فصل دوم را در پرسپوليس بازي كنم، ولي قانون اين اجازه را به من نمي‌دهد. به هر حال از اين كه مي‌توانم در ليگ قهرمانان آسيا با پرسپوليس شركت كنم، خوشحالم.

 

بازيكن سابق تيم فوتبال مس كرمان، در نيم فصل اول ليگ برتر به دليل اختلافي كه با سرمربي تيم و برخي هم بازيانش داشت، از تركيب اين تيم كرماني كنار گذاشته شد. وي در همين رابطه اظهار كرد: بحث‌هايي در مورد اختلاف من و ميروسلاو بلاژويچ پيش آمده بود كه دوست ندارم اكنون درباره‌شان صحبتي كنم، البته آقاي داوري هم از من قول گرفته است كه فعلا عليه بلاژويچ حرفي نزنم.

 

وي افزود: بلاژويچ همچنين با بازيكنان تيم جلسه‌اي گذاشته بود كه در مورد ماندن يا رفتن من تصميم بگيرند كه بازيكنان هم گفته بودند كه اگر من باشم بازي نمي‌كنند. البته اين مساله برايم اصلا مهم نيست، چرا كه وقتي مربي تيم نمي خواسته از من استفاده كند، ديگر نظر بازيكنان اهميتي ندارد.

 

بازيكن تيم ملي فوتبال ايران در پايان گفت: حضورم در پرسپوليس و بازي در ليگ قهرمانان آسيا باعث مي‌شود كه بدنم آماده باشد و كادر فني تيم ملي نيز بتواند بازي من را ببيند. اميدوارم در بازي تيم ملي برابر قطر در تركيب تيم باشم تا بتوانم به كشورم خدمت كنم.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: اگر مشکل خاصی به وجود نیاید طی این هفته در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت خواهم کرد.

 

گفتنی است مرجع خبری پرسپولیس روز چهارشنبه قبل از بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان از پیوستن مهرداد پولادی به پرسپولیس خبر داده بود:

10 بهمن لیست آسیایی پرسپولیس با حضور پولادی ارسال می شود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)