پرسپولیس نیوز : مهرداد پولادی مدافع چپ پای پرسپولیس امیدوار است که این تیم در 8 بازی پایانی حداکثر امتیاز را گرفته و در بین 4 تیم اول جدول قرار بگیرد.

پولادی ابتدا در مورد برد با ارزش پرسپولیس مقابل سپاهان حرف هایش را اینگونه آغاز می کند: «بازی کردن مقابل سپاهان و شکست دادن این تیم اصلا کار آسانی نبود ولی ما نشان دادیم که پرسپولیس تیم بزرگی است. با این که چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم ولی بازی خوبی انجام دادیم و شکست دادن سپاهان آن هم با گل ثانیه های پایانی بسیار شیرین بود. ما امتیازهای خوبی گرفتیم و اگر در نیم فصل اول هم مشکل نداشتیم الان در جدول اول یا دوم بودیم.»
پولادی در پاسخ به این سوال که فکر می کنی پرسپولیس در پایان لیگ چه جایگاهی را به دست می آورد خاطرنشان می کند: «نمی توان با قاطعیت پیش بینی کرد ولی باید از 8 بازی باقیمانده حداکثر امتیازها را بگیریم تا بتوانیم در بین سه، چهار تیم اول باشیم. متاسفانه در نیم فصل اول امتیازهای زیادی از دست دادیم ولی با این حال دنبال این هستیم که بتوانیم در پایان لیگ جایگاه خوبی داشته باشیم و البته در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم تا جواب محبت هواداران را بدهیم.»
برد پرسپولیس مقابل سپاهان شاید بیشتر از همه استقلال را خوشحال کرد و استقلالی ها از برد پرسپولیس خوشحال شدند. پولادی اما در این خصوص می گوید: « شرایط استقلال ربطی به ما ندارد. ما فقط به خاطر حیثیت پرسپولیس بازی کردیم و می خواستیم شخصیت بالای تیم خودمان را نشان دهیم. برای ما مهم نیست که دیگران چه نتایجی می گیرند و مهم این است که به فکر نتایج خودمان باشیم.»
این روزها شایعه شده که پولادی در پایان فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد. او اما در این مورد می گوید: «هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و هنوز هیچ تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام. تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و از الان نمی توان آینده را پیش بینی کرد. این مسائل که در رسانه ها عنوان می شود در حد حدس و گمان و شایعه است.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)