مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مبلغی را که از باشگاه مس طلبکار بودم به این تیم بخشیدم و نمی دانم چه پولی را باید به کرمانی ها پرداخت کنم!

 

مهرداد پولادی در خصوص مشکل ثبت قراردادش با باشگاه پرسپولیس، گفت: از اتفاقات اخیر خسته هستم و نیاز به آرامش دارم. نمی دانم چرا هر روز یک خبر جدید در خصوص من منتشر می شود.

 

وی افزود: از ماجرای چک 200 میلیون تومانی بی خبر هستم و احتمالا این توافقی است که بین دو باشگاه انجام شده. من طلبی را که از مسی ها داشتم به این تیم بخشیدم تا برای پرسپولیس بازی کنم و دیگر نمی دانم چه پولی را باید به این باشگاه پرداختم کنم؟ برای بازی کردن در لیگ قهرمانان نیازی به ثبت قرارداد ندارم و توافق نامه ای که بین من، باشگاه پرسپولیس و مس امضا شده کفایت می کند.

 

هافبک ملی پوش پرسپولیس ادامه داد: تا این لحظه در مورد پول با باشگاه پرسپولیس صحبت نکردم و ممکن است از این تیم پولی نگیرم. اگر باشگاه پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان پولی به من پرداخت نکند یعنی احتمالا پولی نداشته اند و من مشکلی با این موضوع ندارم.

 

پولادی که با وجود این شرایط از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شده، گفت: کی روش یک مربی حرفه ای است و هر تصمیمی بگیرد به آن احترام می گذارم. اگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شوم تلاشم را دو چندان می کنم تا دوباره جایگاهم را بدست آورم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)