مرجع خبری پرسپولیس : هافبک جدید پرسپولیس گفت: با توجه به صحبت‌هایی که قرار است رویانیان با مسئولان فدراسیون فوتبال انجام دهد شاید در لیگ برتر بازی کنم.

مهرداد پولادی پس از حضور در اولین تمرین پرسپولیس گفت: از مسئولان مس عذرخواهی کردم و به پرسپولیس پیوستم.

در آینده مردم همه چیز را متوجه می‌شوند و من دیگر دوست ندارم در این باره حرفی بزنم چون به داوری رئیس هیئت مدیره باشگاه مس قول دادم. بعد از قولی که داده بودم مصاحبه‌ای علیه مسئولان مس نکردم و حتی از آنها عذرخواهی کردم.

وی افزود: مشکلات من از بازی مقابل استقلال شروع شد. هنوز رضایتنامه اصلی را نگرفتم اما فعلا برای ۶ بازی در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس آمدم و امیدوارم مؤثر باشم.

پولادی عنوان کرد: دوست ندارم درباره این صحبت کنم که دلایلم نرفتنم به استقلال چه بود اما مسئولان پرسپولیس من را خواستند و رضایتنامهام را گرفتند.

این بازیکن گفت: امروز تمرینات خوب و پرنشاطی دنبال کردیم. با توجه به پیروزی پرسپولیس در دربی همه چیز خوب بود. امیدوارم همین روند را در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم. قرار است رویانیان با مسئولان فدراسیون فوتبال حرف بزند تا شاید بتوانم در لیگ برتر بازی کنم.

همچنین مازیار زارع هافبک پرسپولیس پس از تمرین امروز گفت: استقلال را بردیم و خوشبختانه همه چیز خوب است اما باید با این برد حرفه‌ای برخورد کنیم. روز سه شنبه بازی سختی مقابل تیم جوان فجر سپاسی داریم و امیدوارم بتوانیم به سه امتیاز بازی برسیم. خوشبختانه روحیه بچه‌ها بسیار عالی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)