مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد پولادی می گوید روی حرفش خواهد ماند و به شهر کرمان باز نخواهد گشت. مدافع چپ تیم ملی دل پری از مسئولان مس دارد.

 

اظهارات گنجعلی خانی مدیر عامل مس کرمان که در گفت و گو با یکی از سایت های خبری عنوان کرده گفته مهرداد پولادی 421 میلیون تومان به باشگاه مس بدهکار است واکنش شدید این بازیکن را به همراه داشت.

 

پولادی که پس از منتفی شدن حضورش در استقلال و پرسپولیس این روز ها در کرج به صورت اختصاصی تمرین می کند حرف های زیادی در مورد اتفاقات اخیر می زند. او می گوید تحت هیچ شرایطی حاضر نیست به کرمان برگردد و بالاخره روزی می رسد که فوتبالش را در تهران ادامه می دهد.

 

پس از آن همه هیاهو در فصل نقل و انتقالات دیگرخبری از مهرداد پولادی نیست.

چه خبری باید باشد؟ متاسفانه اتفاقاتی افتاد که من را از هر چی فوتبال است زده کرد.

 

مثل اینکه قرار نیست به کرمان برگردی؟ جو این تیم کاملا علیه تو است و حرف های زیادی درمورد غیبت هایت زده می شود؟
هر اتفاقی که می خواهد بیفتد، اما حرف من یکی است. دیگر به این شهر بر نمی گردم. من الان کرج هستم و خودم دارم تمرین می کنم تا برای فصل جدید آماده باشم.

 

فکر می کنی با این شرایط مسی ها رضایت نامه ات را بدهند؟
اصلا رضایت نامه هم نمی خواهم. صبر می کنم تا فصل تمام شود و بازیکن آزاد می شوم. آن وقت هر تیمی که دلم بخواهد می روم. اما اگر رضایت نامه ام را بدهند در یکی از تیم های تهرانی بازی می کنم.

استقلال و پرسپولیس که دیگر منتفی شد، این طور نیست؟
حالا اجازه بدهید تکلیف من مشخص شود بعدا در این مورد حرف می زنم. اما اگر رضایت نامه بدهند همین الان هم می توان در یکی از تیم های تهرانی بازی کنم.

آقای گنجعلی خانی مدیر عامل مس هم در گفت و گویی با یکی از سایت های خبری اعلام کرده که پولادی 421 میلیون تومان بدهکاری دارد. او گفته 400 میلیون تومان از مس وام گرفته ای و 21 میلیون تومان هم باید مالیت بدهی؟
ببخشید اما مگر باشگاه مس صندوق قرض الحسنه است که من از آنجا وام گرفته باشم؟ اگر گنجعلی خوانی این حرف را زده است بیاید ثابت کند که من از مس وام گرفته ام. اگر گنجعلی خوانی این حرف را ثابت کند من دو برابر این پول را می دهم و با مس سفید امضاء می کنم. اما اگر نتوانست این حرف را ثابت کند رضایت نامه من را بدهد. اما آنها این کار را نمی کنند. تازه من از باشگاه پول طلب دارم و مثل یک مرد می گویم که آن را می بخشم اما هرگز به کرمان بر نمی گردم.

 

تو با مسی ها به توافق رسیده بودی. چه اتفاقی افتاد که آنها یک دفعه بی خیال قول هایی که داده بودند شدند؟
نمی د انم به خدا. من یک سری مشکلات شخصی داشتم که یک روز در جلسه ای تمام مشکلاتم را با آنها در میان گذاشتم. نمی دانم آنها که ابتدا موافق بودند چرا چنین تصمیمی گرفتند.

 

فکر نمی کنی بیرون ماندن از لیگ برتر به ضررت تمام شود. فکر تیم ملی را هم کرده ای؟ کروش اعتقاد ویژه ای به تو دارد و شاید تصمیمی که گرفته ای به نفع تو نباشد.

سعادت دست خدا است. من زحمات زیادی کشیده ام. از آقای کروش هم تشکر می کنم. من توقع زیادی از مسی ها داشتم که متاسفانه آنها پاسخ زحمات من را این گونه دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)